KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Differential Lock

Greek translation: μπλοκέ διαφορικού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Differential Lock
Greek translation:μπλοκέ διαφορικού
Entered by: Spiros Doikas

12:54 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Differential Lock
μέρη αυτοκινήτου

Climate Control
Cooler
Crane
Differential Lock
Double Air
DVD System
Spiros Doikas
μπλοκέ διαφορικού/
Explanation:
Την εικόνα συμπληρώνουν το ABS, το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESP) και της πρόσφυσης (ASR), ο ηλεκτρονικός κατανεμητής της δύναμης πέδησης, ο ενισχυτής σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού (brake assist) και η λειτουργία του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (EDL).
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_856411_08/06...

Μπλοκέ διαφορικό
Το βασικό μειονέκτημα του "ανοικτού" διαφορικού είναι ότι στέλνει την ισχύ στον τροχό (ή άξονα) με την μικρότερη πρόσφυση. Το μπλοκέ διαφορικό ουσιαστικά αποκλείει (μπλοκάρει) τη δράση του διαφορικού και υποχρεώνει η ισχύς να κατανέμεται εξίσου ανάμεσα σε κάθε άξονα (ή σε κάθε άξονα) για την μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Σε ένα όχημα με την κίνηση πίσω για παράδειγμα, το μπλοκέ πίσω διαφορικό "μπλοκάρει" τον πίσω αριστερό και τον πίσω δεξιό τροχό έτσι ώστε να δέχονται ίση ποσότητα ισχύος. Σε ένα όχημα με συνεχή ή μόνιμη τετρακίνηση, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρός και του πίσω κινητήριου άξονα σε συνδυασμό, και στέλνει ίση ποσότητα ισχύος στους εμπρός και πίσω άξονες. Το μπλοκάρισμα του διαφορικού αφενός αυξάνει την πρόσφυση, αλλά αφετέρου δυσχεραίνει το χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης σε επιφάνειες με καλή πρόσφυση, διότι έχει την τάση να εξαναγκάζει το όχημα να κινείται σε ευθεία γραμμή.


www.landrover.gr/themes/faq/12mi.html

3. Να είστε έτοιμοι να θέσετε το 4x4 σας σε λειτουργία μπλοκέ διαφορικού (Diff Lock) ή σε κίνηση στους τέσσερις τροχούς (εάν το όχημα διαθέτει μερική τετρακίνηση) προτού μπείτε σε κομμάτι του δρόμου όπου δεν θα μπαίνατε με συμβατικό αυτοκίνητο.
www.landrover.gr/themes/lessons/les04.html
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10μπλοκέ διαφορικού/
Joanne Panteleon
5Διαφορική κλειδαριά
Valentini Mellas
4Μπλοκάρισμα διαφορικού
Costas Zannis


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
μπλοκέ διαφορικού/


Explanation:
Την εικόνα συμπληρώνουν το ABS, το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESP) και της πρόσφυσης (ASR), ο ηλεκτρονικός κατανεμητής της δύναμης πέδησης, ο ενισχυτής σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού (brake assist) και η λειτουργία του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (EDL).
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_856411_08/06...

Μπλοκέ διαφορικό
Το βασικό μειονέκτημα του "ανοικτού" διαφορικού είναι ότι στέλνει την ισχύ στον τροχό (ή άξονα) με την μικρότερη πρόσφυση. Το μπλοκέ διαφορικό ουσιαστικά αποκλείει (μπλοκάρει) τη δράση του διαφορικού και υποχρεώνει η ισχύς να κατανέμεται εξίσου ανάμεσα σε κάθε άξονα (ή σε κάθε άξονα) για την μέγιστη δυνατή πρόσφυση. Σε ένα όχημα με την κίνηση πίσω για παράδειγμα, το μπλοκέ πίσω διαφορικό "μπλοκάρει" τον πίσω αριστερό και τον πίσω δεξιό τροχό έτσι ώστε να δέχονται ίση ποσότητα ισχύος. Σε ένα όχημα με συνεχή ή μόνιμη τετρακίνηση, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού προκαλεί το μπλοκάρισμα του εμπρός και του πίσω κινητήριου άξονα σε συνδυασμό, και στέλνει ίση ποσότητα ισχύος στους εμπρός και πίσω άξονες. Το μπλοκάρισμα του διαφορικού αφενός αυξάνει την πρόσφυση, αλλά αφετέρου δυσχεραίνει το χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης σε επιφάνειες με καλή πρόσφυση, διότι έχει την τάση να εξαναγκάζει το όχημα να κινείται σε ευθεία γραμμή.


www.landrover.gr/themes/faq/12mi.html

3. Να είστε έτοιμοι να θέσετε το 4x4 σας σε λειτουργία μπλοκέ διαφορικού (Diff Lock) ή σε κίνηση στους τέσσερις τροχούς (εάν το όχημα διαθέτει μερική τετρακίνηση) προτού μπείτε σε κομμάτι του δρόμου όπου δεν θα μπαίνατε με συμβατικό αυτοκίνητο.
www.landrover.gr/themes/lessons/les04.html


Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 mins
  -> Eυχαριστώ πολύ..

agree  Sophia Fourlari
18 mins
  -> Μερσί

agree  Natassa Iosifidou
40 mins
  -> Τhx!

agree  Gregoris Kondylis
53 mins
  -> Τhanks Γρηγόρη

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> ευχαριστώ

agree  Eftychia Stamatopoulou
3 hrs
  -> thx!

agree  Evdoxia R.
4 hrs
  -> thx!

agree  Theodoros Linardos
4 hrs

agree  Vickie Dimitriadou
5 hrs

agree  elzosim
22 hrs
  -> Thank you all!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
differential lock
Διαφορική κλειδαριά


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2003-12-22 13:06:36 GMT)
--------------------------------------------------

www.auto.gr/ford/mondeo/description.htm

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
58 mins

disagree  Vickie Dimitriadou: Εγώ γιατί δεν μπορώ να βρω πουθενά, στο site που παραθέτετε, τον όρο που μας δίνετε;;;
5 hrs
  -> Den ftaio ego an den vlepete kala .. :) ...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
differential lock
Μπλοκάρισμα διαφορικού


Explanation:
Κατ' επιλογή

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656