KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Clear indicators

Greek translation: δείκτης κατεύθυνσης(φλας) με διαφανή κρύσταλλα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Clear indicator
Greek translation:δείκτης κατεύθυνσης(φλας) με διαφανή κρύσταλλα
Entered by: Spiros Doikas

12:58 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Clear indicators
Central Locking
Clear indicators
Climate Control
Cooler
Spiros Doikas
δείκτης κατεύθυνσης(φλας)
Explanation:
με διαφανή κρύσταλλα..

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν δείκτες κατεύθυνσης (φλας) που αναβοσβύνουν μπροστά και πίσω. Μερικά έχουν επίσης και μικρά φλας σε κάθε πλευρά του αμαξώματος. Ένα ενδεικτικό λαμπάκι τέλος, που αναβοσβύνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, θυμίζει στον οδηγό ότι τα φλας λειτουργούν. Ο μηχανισμός που προκαλεί το αναβόσβυσμα των φλας ονομάζεται ρελέ, ή βαρελάκι φλας.


http://www.autokinisi.gr/ilectrsys.html
Νομίζω ότι αφορά τα φλας, βλέποντας τις φωτογραφίες, και τα κρύσταλλά τους είναι διαφανή και όχι βαμμένα, όπως τα πίσω φώτα των αυτοκινήτων.. ρίξε μια ματιά...

www.rose-hulman.edu/~smithm3/mods/euro_clear/
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7δείκτης κατεύθυνσης(φλας)
Joanne Panteleon
5 +4διαφανείς σηματοδότες
Valentini Mellas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
clear indicators
διαφανείς σηματοδότες


Explanation:
..

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
1 min

agree  Helen Chrysanthopoulou
3 mins

agree  Vicky Papaprodromou
12 mins

agree  Costas Zannis
58 mins

neutral  Natassa Iosifidou: "φωτεινοί" σηματοδότες. Αλλά ονομάζονται έτσι τα συγκεκριμένα εξαρτήματα του αυτοκινήτου;
1 hr
  -> oi endeikseis / simatodotes borei na einai kai piso apo to timoni .. iparxoun kai orismenoi se ble xroma .. an den kano lathos ..

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
δείκτης κατεύθυνσης(φλας)


Explanation:
με διαφανή κρύσταλλα..

Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν δείκτες κατεύθυνσης (φλας) που αναβοσβύνουν μπροστά και πίσω. Μερικά έχουν επίσης και μικρά φλας σε κάθε πλευρά του αμαξώματος. Ένα ενδεικτικό λαμπάκι τέλος, που αναβοσβύνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, θυμίζει στον οδηγό ότι τα φλας λειτουργούν. Ο μηχανισμός που προκαλεί το αναβόσβυσμα των φλας ονομάζεται ρελέ, ή βαρελάκι φλας.


http://www.autokinisi.gr/ilectrsys.html
Νομίζω ότι αφορά τα φλας, βλέποντας τις φωτογραφίες, και τα κρύσταλλά τους είναι διαφανή και όχι βαμμένα, όπως τα πίσω φώτα των αυτοκινήτων.. ρίξε μια ματιά...

www.rose-hulman.edu/~smithm3/mods/euro_clear/


    Reference: http://www.autokinisi.gr/ilectrsys.html
    Reference: http://www.missnismo.com/exterior.htm
Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis: http://www.lightlens.com/bmw.htm
1 min
  -> Μανώλη ευχαριστώ..ξέχασα να το βάλω το συγκεκριμένο αν και το είδα..έχει πολλά στο google!

agree  Natassa Iosifidou
4 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr

agree  Sophia Fourlari
1 hr

agree  Evdoxia R.
3 hrs

agree  Vickie Dimitriadou
4 hrs

agree  Estella
22 hrs