KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

see question

Greek translation: Συρματόσκοινο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:see question
Greek translation:Συρματόσκοινο
Entered by: Bernadette Delahaye

07:43 Dec 23, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: see question
Πώς το λέμε αυτό στα ελληνικά;

This is a steel cable that is on your car that you can use electricaly
to drag other cars out of the mud for example. Wreckage vehicles also use
this system.
Spiros Doikas
Συρματόσκοινο
Explanation:
ρημούλκησης( ηλεκτροδοτουμένο ή όχι).
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-23 11:32:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Για τον Κώστα: ...και ο τόνος μου ξέφυγε!!!
Selected response from:

Bernadette Delahaye
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ! Καλές γιορτές!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +13Συρματόσκοινο
Bernadette Delahaye
5 +1Πρόκειται για συρματόσχοινοTheodoros Linardos


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +13
Συρματόσκοινο


Explanation:
ρημούλκησης( ηλεκτροδοτουμένο ή όχι).
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-23 11:32:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Για τον Κώστα: ...και ο τόνος μου ξέφυγε!!!

Bernadette Delahaye
Greece
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Ευχαριστώ! Καλές γιορτές!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
2 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Joanne Panteleon
35 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Betty Revelioti
42 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Sophia Fourlari
56 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Evdoxia R.
59 mins
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Helen Chrysanthopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  angelsid
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Gabrijela
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Ioanna Karamanou
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Καλές Γιορτές!

agree  Valentini Mellas: ρημούλκηση = ρυμούλκηση :P
1 hr
  -> Ευχαριστώ! Δεν είχα πιει καφέ ακόμα! Καλές Γιορτές!

agree  ET1
2 hrs
  -> Ευχαριστώ! Καλό εορταστικό πρόγραμμα!

agree  Costas Zannis: Αλλά όχι "ηλεκτροτροδοτούμενο", θα πάθει ηλεκτροπληξία αντί να διασωθεί. Καλά Χριστούγεννα
2 hrs
  -> Ευχαριστώ! Μάλλον βραχυκυκλώμενη ήμουν! Καλές Γιορτές!

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα! Καλές γιορτές!
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές!

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Πρόκειται για συρματόσχοινο


Explanation:
Πρόκειται για συρματόσχοινο που βρίσκεται στο αυτοκίνητο και χρησιμοποιείται με ηλεκτρική υποβοήθηση
π.χ. για να ρυμουλήσει άλλα οχήματα από τη λάσπη. Τα σωστικά οχήματα χρησιμοποιούν επίσης αυτό το σύστημα.

Είναι η μετάφραση όλης της πρότασης.

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
2 hrs