KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

language-sensitive version

Greek translation: ειδική έκδοση γλώσσας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:language-sensitive version
Greek translation:ειδική έκδοση γλώσσας
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

12:31 Dec 24, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / Informatics - Software
English term or phrase: language-sensitive version
Language: Select the desired interface language from the list. The change will take effect immediately. Certain languages may require special ***language-sensitive versions*** of Windows®.
Natassa Iosifidou
Greece
ειδική έκδοση γλώσσας
Explanation:
δηλ. ελληνικά Windows κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-24 12:43:00 GMT)
--------------------------------------------------

Δες εδώ: www.microsoft.com/hellas/windows/windowsxp/ home/howtobuy/choosing2.asp
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ! Καλές γιορτές.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7ειδική έκδοση γλώσσας
Nadia-Anastasia Fahmi
4γλωσσικά ευαίσθητες εκδοχές
Costas Zannis


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
ειδική έκδοση γλώσσας


Explanation:
δηλ. ελληνικά Windows κλπ.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-24 12:43:00 GMT)
--------------------------------------------------

Δες εδώ: www.microsoft.com/hellas/windows/windowsxp/ home/howtobuy/choosing2.asp

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Ευχαριστώ! Καλές γιορτές.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou
4 mins
  -> :-)

agree  Spiros Doikas
18 mins
  -> :-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> :-)

agree  Valentini Mellas
3 hrs
  -> :-)

agree  Georgios Paraskevopoulos: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
4 hrs
  -> Επίσης, Γιώργο, και ό,τι επιθυμείς για σένα και την οικογένεια...

agree  Gregoris Kondylis
20 hrs
  -> Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!!

agree  Evdoxia R.
4 days
  -> :-))

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
γλωσσικά ευαίσθητες εκδοχές


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2003-12-24 12:51:37 GMT)
--------------------------------------------------

Πιστεύω πως σημαίνει πως λειτουργεί (το όποιο) σε συγκεκριμένη γλώσσα,
όπως το \"case sensitive\" που΄το κατιτίς λειτουργεί μόνο με πεζούς ή μόνο κεφαλαίους χαρακήρες.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2003-12-24 13:08:03 GMT)
--------------------------------------------------

Βρήκα στο τεχνικό λεξικό μου \"case incensitivity\" > \"αναισθησία πεζών/κεφαλαίων, που επιβεβαιώνει \"ευαίσθητες\" ώς όρο.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656