KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Centerstand

Greek translation: ορθοστάτης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Centerstand
Greek translation:ορθοστάτης
Entered by: Spiros Doikas

11:56 Dec 27, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / motorbikes
English term or phrase: Centerstand
Windshield
Centerstand
Standard Toolkit
Tracker Chip
Steering Lock
Spiros Doikas
ορθοστάτης
Explanation:
Σπύρο,
Αν είναι αυτό που στηρίζει τη μηχανή πλάγια, πες το "πλάγιο ορθοστάτη". Αν είναι το άλλο, που στηρίζει τη μηχανή ακριβώς όρθια, είναι σκέτος "ορθοστάτης".
Selected response from:

xxxZoi Siapanta
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7ορθοστάτηςxxxZoi Siapanta
5 +6κεντρικό στήριγμα
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
centerstand
κεντρικό στήριγμα


Explanation:
-


    Reference: http://www.outopia.gr/moto/xl650/
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
15 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Costas Zannis
18 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Natassa Iosifidou
52 mins
  -> Eυχαριστώ, Νατάσα! Καλησπέρα και Χρόνια σου Πολλά!

agree  elzosim
1 hr
  -> Eυχαριστώ!

agree  Valentini Mellas
6 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> Eυχαριστώ!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
ορθοστάτης


Explanation:
Σπύρο,
Αν είναι αυτό που στηρίζει τη μηχανή πλάγια, πες το "πλάγιο ορθοστάτη". Αν είναι το άλλο, που στηρίζει τη μηχανή ακριβώς όρθια, είναι σκέτος "ορθοστάτης".


xxxZoi Siapanta
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 24
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Σωστό κι αυτό. http://motoselida.tripod.com/P-X.htm
1 hr

agree  Katerina Kallitsi
7 hrs

agree  Costas Zannis: Ετσι το αναφέρει και κάποια οδηγία της ΕΕ, ενώ κάποια άλλη το ανεφέρει ως "πόδι" (πλάγιο πόδι / κεντρικό πόδι).
9 hrs

agree  Evdoxia R.
1 day 20 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: κεντρικός ορθοστάτης...
1 day 23 hrs

agree  Eftychia Stamatopoulou
3 days 57 mins

agree  Georgios Paraskevopoulos
3 days 8 hrs