KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Electric + Kick

Greek translation: Ηλεκτρική εκκίνηση / εκκίνηση με μανιβέλα ποδός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Electric start / Kick start
Greek translation:Ηλεκτρική εκκίνηση / εκκίνηση με μανιβέλα ποδός
Entered by: Katerina Kallitsi

10:37 Dec 30, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering / bikes
English term or phrase: Electric + Kick
Electric
Kick
Electric + Kick
Spiros Doikas
Ηλεκτρική εκκίνηση + με μανιβέλα ποδός
Explanation:
Ηλεκτρική (μηχανική) εκκίνηση είναι το κουμπί που έχουν οι μηχανές στο γκάζι χειρός.

Kick είναι η μανιβέλα με το πόδι, της μηχανής πάντα.

Bikes και ειδικά όταν είναι electric είναι οι μηχανές, οι μοτοσυκλέτες (μικρές και μεγάλες)
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Ηλεκτρική εκκίνηση + με μανιβέλα ποδός
Katerina Kallitsi
4 -1Ηλεκτροκίνητο + ποδοκίνητο πατίνι
Costas Zannis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
electric + kick
Ηλεκτροκίνητο + ποδοκίνητο πατίνι


Explanation:
.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Έλα, Κώστα μας...
6 hrs
  -> Δεύτερη...μάπα σε λιγότερο από 24 ώρες. Ίσως φταίνε οι %$#& ερωτήσεις που μας έκαναν τη ζωή ...πατίνι. Καλή Χρονιά!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
electric + kick
Ηλεκτρική εκκίνηση + με μανιβέλα ποδός


Explanation:
Ηλεκτρική (μηχανική) εκκίνηση είναι το κουμπί που έχουν οι μηχανές στο γκάζι χειρός.

Kick είναι η μανιβέλα με το πόδι, της μηχανής πάντα.

Bikes και ειδικά όταν είναι electric είναι οι μηχανές, οι μοτοσυκλέτες (μικρές και μεγάλες)

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
38 mins
  -> Σ'ευχαριστώ και πάλι. Όταν συμφωνείς εσύ, σημαίνει ότι πρέπει να είμαι σίγουρη για την απάντησή μου!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια. Τουλάχιστον αυτή η ερώτηση δεν έχει τόση περιπέτεια όσο η άλλη, ε;

agree  Valentini Mellas
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βαλεντίνη

agree  Costas Zannis
7 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κώστα. Καλή Χρονιά σε όλους

agree  Georgios Paraskevopoulos
9 hrs
  -> Thanks!