KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

rammer / vibratory rammer

Greek translation: δονητικός κριός


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rammer / vibratory rammer
Greek translation:δονητικός κριός
Entered by: Katerina Kallitsi

18:16 Dec 31, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: rammer / vibratory rammer
To vibratory rammer το βρήκα ως δονητή χειρός το rammer ως εμβολέα... ισχύουν στο συγκεκριμένο κείμενο;


The sound and vibration measurements were obtained with the machine operating on crushed gravel at nominal engine speed.
Cylinder Head
Compression (cold)
Gasoline
Place rammer on loose soil or gravel.
DO NOT start rammer on hard surfaces such as asphalt or concrete.
Read safety instructions at the beginning of this manual.


CAUTION: To prevent damage to the rammer, do not allow the rammer to run on its side.
Keep vibratory rammer clean and dry.
Spiros Doikas
δονητικός κριός
Explanation:
δονούμενος / ταλαντευόμενος μηχανικός κριός ή κόπανος
Η εξήγηση του Eurodicautom: μηχάνημα συμπύκνωσης με βασικό εργαλείο συμπύκνωσης πλάκες επίπεδης βάσης οι οποίες δονούνται.Το μηχάνημα αυτό χειρίζεται βαδίζων χειριστής ή λειτουργεί ως εξάρτημα φέροντος μηχανήματος

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2003-12-31 18:41:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.betterroads.com/articles/NewProds/Nov03prod.htm
http://construction.granitecitytool.com/cons/showitem.cfm?it...
construction.granitecitytool.com/ cons/wackercompact.cfm

Πράγματι στη σελίδα αυτή (ελληνική) http://www.mantra.gr/results_mech.asp?vt=5&vehtype=91&agetyp... το μεταφράζει \"δονητής χειρός\".
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3δονητικός κριός
Katerina Kallitsi
5εμβολιστής/εμβολιστής δονήσεων/ταλάντωσηςEvdoxia R.
5Συμπιεστής εδάφους / δονητής συμπίεσης εδάφους
Costas Zannis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
δονητικός κριός


Explanation:
δονούμενος / ταλαντευόμενος μηχανικός κριός ή κόπανος
Η εξήγηση του Eurodicautom: μηχάνημα συμπύκνωσης με βασικό εργαλείο συμπύκνωσης πλάκες επίπεδης βάσης οι οποίες δονούνται.Το μηχάνημα αυτό χειρίζεται βαδίζων χειριστής ή λειτουργεί ως εξάρτημα φέροντος μηχανήματος

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2003-12-31 18:41:01 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.betterroads.com/articles/NewProds/Nov03prod.htm
http://construction.granitecitytool.com/cons/showitem.cfm?it...
construction.granitecitytool.com/ cons/wackercompact.cfm

Πράγματι στη σελίδα αυτή (ελληνική) http://www.mantra.gr/results_mech.asp?vt=5&vehtype=91&agetyp... το μεταφράζει \"δονητής χειρός\".

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Κατερινούλα μου, δεν μπας να διασκεδάσεις κοπέλα μου παρά να ασχολείσαι με δονήσεις και κριούς... :-)) // Πριτς που θα του κάνω τη χάρη... σήμερα θα διασκεδάσω και εγώ!!!
1 hr
  -> Τώρα φεύγω, είπα να τελειώσω μια παράγραφο ακόμα από τη μετάφραση που έχω. Την υπόλοιπη βοήθεια προς τον Σπύρο την αφήνω σε σένα. Σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη!! :) Καλή Χρονιά και πάλι

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Φιλάκια

agree  Gregoris Kondylis
17 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Συμπιεστής εδάφους / δονητής συμπίεσης εδάφους


Explanation:
Συμπιεστές εδάφους (βατραχάκια)
Χρησιμοποιούνται για τη συμπίεση εδάφους
· σε πλακοστρώσεις,
· τοποθέτηση κυβολίθων,
· επιδιορθώσεις οδών,
εργασίες σε κανάλια και φρεάτια



    Reference: http://www.karanasios.gr/%5Bgr%5D/03_gr.htm
Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rammer/vibratory rammer
εμβολιστής/εμβολιστής δονήσεων/ταλάντωσης


Explanation:
ΛΕΞΙΚΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
To vibration εκτός από δόνηση λέει ότι στη Μηχανική είναι ταλάντωση.

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210