KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

weighted effective acceleration value

Greek translation: ενεργός (ωφέλιμη) τιμή σταθμισμένης επιτάχυνσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:weighted effective acceleration value
Greek translation:ενεργός (ωφέλιμη) τιμή σταθμισμένης επιτάχυνσης
Entered by: Katerina Kallitsi

18:19 Dec 31, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: weighted effective acceleration value
The weighted effective acceleration value was determined according to ISO 8662 Part 1.
Spiros Doikas
ενεργός (ωφέλιμη) τιμή σταθμισμένης επιτάχυνσης
Explanation:
ή σταθμικής επιτάχυνσης

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 18 mins (2003-12-31 19:38:36 GMT)
--------------------------------------------------

το ωφέλιμη που το έχω σε παρένθεση, εννοώ ή ενεργός ή ωφέλιμη, όχι και τα δύο μαζί. Το διευκρινίζω μετά από το σχόλιο της Νάντιας

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 15 mins (2004-01-01 17:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

σταθμισμένο + ουσιαστικό ως προς κάτι. Έχει βρεθεί η μέση τιμή κάποιου πράγματος σταθμισμένο ως προς κάτι.
Παραδείγματα: http://www.google.com.gr/search?q=cache:1w9x1KqDRtMJ:www.grn...
Οι επόμενες τιμές περιγράφουν την ελάχιστη, την μέγιστη τιμή και την πιθανότητα απόρριψης. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μικρότερο από την ελάχιστη τιμή δεν γίνεται απόρριψη πακέτων. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μεγαλύτερο από την μέγιστη τότε όλα τα πακέτα θα απορριφθούν. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μεγαλύτερο της ελάχιστης τιμής και μικρότερο της μέγιστης τιμής ...

http://www.propak.gr/meletes/sinopsi_imeridas.html
Με μέσο κατά κεφαλή συνολικό (σταθμισμένο ως προς τον πληθυσμό) ΑΕΠ για την Ελλάδα ίσο με 100 φαίνεται ότι η κατακόρυφη πτώση του σταθμισμένου κατά κεφαλή ΑΕΠ της Κορινθίας ....

http://www.lib.duth.gr/e-learning/f16edescmath/manikas/Mathi...
Αλγόριθμος του Prim για τον προσδιορισμό δένδρου σύνδεσης ελαχίστου βάρους σε σταθμισμένο συνεκτικό ψευδογράφημα G με n ακμές και m κορυφές.

START

http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=27
Συνδέθηκε ακολούθως για την περίοδο 1973-1984, με ένα καλάθι νομισμάτων σταθμισμένο στη βάση προέλευσης των εισαγωγών, ενώ για την περίοδο 1984 – 1992 συνδέθηκε με ένα καλάθι νομισμάτων σταθμισμένο στη βάση της γεωγραφικής δομής του εμπορίου της Κύπρου.

http://www2.ekke.gr/estia/Grenved/seminar5.htm
Η σχετική με το Internet θεματική ενότητα κυριαρχεί απολύτως στις προτιμήσεις των καταρτισθέντων εκπαιδευτικών. 20 από τους 21 (ποσοστό 95,2%) βαθμολογούν το ενδιαφέρον τους για το θέμα με τη μέγιστη τιμή της κλίμακας.

Προσδιορίσθηκε εξάλλου, το σταθμισμένο ενδιαφέρον κατά θεματική ενότητα, με τον κάτωθι τρόπο

Από τη διαδικασία αυτή προέκυψε το σταθμισμένο ενδιαφέρον κατά θεματική ενότητα κατά την εξής ποσοστιαία κατανομή.

Σημείωση για τη metaphrasi
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ενεργός (ωφέλιμη) τιμή σταθμισμένης επιτάχυνσης
Katerina Kallitsi
5 +2σταθμισμένη ενεργός τιμή της επιτάχυνσηςTheodoros Linardos
4valor efetivo pesado / ponderal da aceleraηγoAmilcar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
valor efetivo pesado / ponderal da aceleraηγo


Explanation:
Literal


--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-31 18:27:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, wrong target language

Amilcar
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: though so... Happy New Year
1 hr
  -> Thank you. Happy New Year !!

neutral  Vicky Papaprodromou: Happy New Year!
1 hr
  -> Evxaristo (is this close enough?) Bon ano!!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
σταθμισμένη ενεργός τιμή της επιτάχυνσης


Explanation:
το σταθμισμένη αναφέρεται στην τιμή βλέπε και weighted average: σταθμικός μέσος όρος

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
10 hrs
  -> ευχαριστώ και καλή χρονιά

agree  Gregoris Kondylis
12 hrs
  -> ευχαριστώ και καλή χρονιά

disagree  Katerina Kallitsi: Στο weighted average το average παίζει το ρόλο ουσιαστικού γιατί δεν υπάρχει άλλο ουσιαστικό. Όταν υπάρχει ουσιαστικό, τότε το average γίνεται επίθετο = μέσος (όχι μέσος όρος). Επίσης. Στην επιτάχυνση πάει. Δες μερικά παραδείγματα στην απάντησή μου
14 hrs
  -> Η αντίρρησή μου είναι όμως άλλη, δηλ. ότι το weighted αναφέρεται στο value και όχι στο acceleration. Καλή χρονιά σου εύχομαι

agree  Evdoxia R.
1 day 10 hrs
  -> ευχαριστώ και καλή χρονιά

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ενεργός (ωφέλιμη) τιμή σταθμισμένης επιτάχυνσης


Explanation:
ή σταθμικής επιτάχυνσης

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 18 mins (2003-12-31 19:38:36 GMT)
--------------------------------------------------

το ωφέλιμη που το έχω σε παρένθεση, εννοώ ή ενεργός ή ωφέλιμη, όχι και τα δύο μαζί. Το διευκρινίζω μετά από το σχόλιο της Νάντιας

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs 15 mins (2004-01-01 17:35:04 GMT)
--------------------------------------------------

σταθμισμένο + ουσιαστικό ως προς κάτι. Έχει βρεθεί η μέση τιμή κάποιου πράγματος σταθμισμένο ως προς κάτι.
Παραδείγματα: http://www.google.com.gr/search?q=cache:1w9x1KqDRtMJ:www.grn...
Οι επόμενες τιμές περιγράφουν την ελάχιστη, την μέγιστη τιμή και την πιθανότητα απόρριψης. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μικρότερο από την ελάχιστη τιμή δεν γίνεται απόρριψη πακέτων. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μεγαλύτερο από την μέγιστη τότε όλα τα πακέτα θα απορριφθούν. Όταν το σταθμισμένο μέσο μήκος της ουράς είναι μεγαλύτερο της ελάχιστης τιμής και μικρότερο της μέγιστης τιμής ...

http://www.propak.gr/meletes/sinopsi_imeridas.html
Με μέσο κατά κεφαλή συνολικό (σταθμισμένο ως προς τον πληθυσμό) ΑΕΠ για την Ελλάδα ίσο με 100 φαίνεται ότι η κατακόρυφη πτώση του σταθμισμένου κατά κεφαλή ΑΕΠ της Κορινθίας ....

http://www.lib.duth.gr/e-learning/f16edescmath/manikas/Mathi...
Αλγόριθμος του Prim για τον προσδιορισμό δένδρου σύνδεσης ελαχίστου βάρους σε σταθμισμένο συνεκτικό ψευδογράφημα G με n ακμές και m κορυφές.

START

http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=27
Συνδέθηκε ακολούθως για την περίοδο 1973-1984, με ένα καλάθι νομισμάτων σταθμισμένο στη βάση προέλευσης των εισαγωγών, ενώ για την περίοδο 1984 – 1992 συνδέθηκε με ένα καλάθι νομισμάτων σταθμισμένο στη βάση της γεωγραφικής δομής του εμπορίου της Κύπρου.

http://www2.ekke.gr/estia/Grenved/seminar5.htm
Η σχετική με το Internet θεματική ενότητα κυριαρχεί απολύτως στις προτιμήσεις των καταρτισθέντων εκπαιδευτικών. 20 από τους 21 (ποσοστό 95,2%) βαθμολογούν το ενδιαφέρον τους για το θέμα με τη μέγιστη τιμή της κλίμακας.

Προσδιορίσθηκε εξάλλου, το σταθμισμένο ενδιαφέρον κατά θεματική ενότητα, με τον κάτωθι τρόπο

Από τη διαδικασία αυτή προέκυψε το σταθμισμένο ενδιαφέρον κατά θεματική ενότητα κατά την εξής ποσοστιαία κατανομή.

Σημείωση για τη metaphrasi

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: και σκέτο "ωφέλιμη" να το βάλει το ίδιο είναι... ;-)) // Τελείως... μα ΤΕΛΕΙΩΣ LOST IN SPACE!!!
26 mins
  -> τού'δωσα 2 επιλογές νά'χει. Αυτός ο βραζιλιάνος τι σου λέει;

agree  Vicky Papaprodromou
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ. Χρόνια Πολλά και Καλά. Ό,τι επιθυμείς!

agree  Valentini Mellas
53 mins
  -> Ευχαριστώ, Βαλεντίνη. Καλή Χρονιά

agree  Gregoris Kondylis
16 hrs
  -> Ευχαριστώ, Γρηγόρη. Καλή Χρονιά