KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

floor boards

Greek translation: Μαρσπιέ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floor boards
Greek translation:Μαρσπιέ
Entered by: Spiros Doikas

21:06 Jan 22, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: floor boards
εξάρτημα μοτοσικλέτας

(βλέπε εξάρτημα πάνω από τους καθρέφτες στο http://www.sportwheel.com/catalog/1/images/royal star boards...
Spiros Doikas
Μαρσπιέ
Explanation:
footboard ή (floor board): αναφορέας, κν. Μαρσπιέ
(MAGENTA GOLD)


... μία μονή ? Αλλάζει γρήγορα η θέση των μαρσπιέ.
Έτσι η μοτοσυκλέτα προσαρμόζεται πλήρως ...
www.trial.gr/moto/beta2004/beta2004.htm - 27k -

... οδηγών: το δεξί μαρσπιέ του συνεπιβάτη ... απαιτήσεων
από μια μοτοσυκλέτα 3 εκατομμυρίων ...
www.outopia.gr/moto/xl650/ - 16k -

... τα πόδια λόγω έλλειψης μαρσπιέ συνεπιβάτη. ... νά
οδηγήσουν επιτέλους μοτοσυκλέτα (Ξέρετε. ...
www.off-road.gr/print-146.html - 57k -

... 2. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη μπορούν να αφαιρεθούν
3 ... 19/3/2003 Μοτοσυκλέτα της χρονιάς η DUCATI ...
www.hellinmoto.gr/news_details.asp?news_id=46 - 28k –

... μπροστινό σύστημα , τα μαρσπιέ του οδηγού ... από
αξεσουάρ διαθέσιμα για την μοτοσυκλέτα. ...
www.motopark.gr/bonnevile_ame.htm - 34k

Αλλά και «αναβολέας» και «αναβατήρας»
(Διάφορα λεξικά)
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Μαρσπιέ
Costas Zannis
3 +5Υποπόδια
Emmanouil Tyrakis
4ανάπαυση ποδιών
Katerina Kallitsi


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ανάπαυση ποδιών


Explanation:
Το λεγόμενο rest. Άλλες λέξεις που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις είναι: (υπο)στήριγμα ποδιών ή για τα πόδια, έδρανο, βάση, θέση, μπράτσο, πέδιλο, υποστάτης. Πάντα για τα πόδια, θα προσθέτεις.
Έχω δει και τη λέξη "ακουμπιστήρι"

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Υποπόδια


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-01-22 21:34:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus...

http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 8 mins (2004-01-22 22:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

και
http://www.in.gr/auto/autoarphotos.asp?arcode=4556

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valentini Mellas: opos leme ipopontikion giato mousepad? :) .. Ego akoma koitao alla ektos apo to "patakia" den exo vrei tipote/kale de koroidevo apla mou fainetai parakseni leksi that's all ! :)
4 mins
  -> To ξέρω ότι δεν με κοροϊδεύεις, αστειεύομαι. Και όμως είναι ο όρος που χρησιμοποιούν!

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ. Καλησπέρα Βίκη... καληνύχτα Βίκη!!

agree  ET1
10 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R.
11 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Katerina Kallitsi
15 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Theodoros Linardos
1 day7 hrs
  -> Ευχαριστώ

1 day32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Μαρσπιέ


Explanation:
footboard ή (floor board): αναφορέας, κν. Μαρσπιέ
(MAGENTA GOLD)


... μία μονή ? Αλλάζει γρήγορα η θέση των μαρσπιέ.
Έτσι η μοτοσυκλέτα προσαρμόζεται πλήρως ...
www.trial.gr/moto/beta2004/beta2004.htm - 27k -

... οδηγών: το δεξί μαρσπιέ του συνεπιβάτη ... απαιτήσεων
από μια μοτοσυκλέτα 3 εκατομμυρίων ...
www.outopia.gr/moto/xl650/ - 16k -

... τα πόδια λόγω έλλειψης μαρσπιέ συνεπιβάτη. ... νά
οδηγήσουν επιτέλους μοτοσυκλέτα (Ξέρετε. ...
www.off-road.gr/print-146.html - 57k -

... 2. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη μπορούν να αφαιρεθούν
3 ... 19/3/2003 Μοτοσυκλέτα της χρονιάς η DUCATI ...
www.hellinmoto.gr/news_details.asp?news_id=46 - 28k –

... μπροστινό σύστημα , τα μαρσπιέ του οδηγού ... από
αξεσουάρ διαθέσιμα για την μοτοσυκλέτα. ...
www.motopark.gr/bonnevile_ame.htm - 34k

Αλλά και «αναβολέας» και «αναβατήρας»
(Διάφορα λεξικά)


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernadette Delahaye
10 hrs
  -> Ευχαριστώ Μπερναντέτ.:)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: To καλυτερότερο!!
22 hrs

agree  xxxx-Translator
1 day2 hrs

agree  Natassa Iosifidou
1 day13 hrs

agree  Katerina Kallitsi
1 day15 hrs