KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

trowel / float pan

Greek translation: Eλικόπτερο/λεπίδες λείανσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trowel / float pan
Greek translation:Eλικόπτερο/λεπίδες λείανσης
Entered by: Joanne Panteleon

15:11 Jan 23, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: trowel / float pan
Το trowel εδώ δεν είναι μυστρί... τι είναι;
Μπορείτε να το δείτε εδώ
http://wacker.americanequipmentusa.com/wacker_trowels.html

Remove pan from trowel before lifting machine overhead.
Pans can fall and cause death or serious injury if a person is hit.
(Located on top side of float pan.)
Warning!
Spiros Doikas
Eλικόπτερο/elikoptero
Explanation:
Bιομηχανικό δάπεδο επίπασης. Eφαρμόζεται με επίπαση στο νωπό μπετόν. Eνσωματώνεται και λειένεται με ελικόπτερο. Παράγεται κατόπιν παραγγελίας σε διάφορα χρώματα.

www.verkon.gr/html/gr/products2gr.htm

- Εφαρμόζεται με επίπαση στο νωπό σκυρόδεμα, ενσωματώνεται και λειαίνεται με ειδικές λειαντικές μηχανές. (Ελικόπτερο).

Συγγραφή Υποχρεώσεων κατασκευαστού-Υπόδειγμα κειμένου:

Στις αποθήκες, το μηχανοστάσιο και λεβητοστάσιο γκρο μπετό επεξεργασμένο με **ελικόπτερο** ή γαρμπιλομωσαικό, κατά την κρίση του επιβλέποντα μηχανικού,

www.alpha-ktimatiki.gr/userfull/gu14.html

Gia rixe kai dw mia matia gia na peisteis Spyro!

http://www.karanasios.gr/[gr]/products_gr.htm

kai h adiamfisvititi fwto tou:
http://www.karanasios.gr/[gr]/19_gr.htm

Ax ayta ta petoumena..ti mas kanoun..:-))



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-23 19:54:57 (GMT)
--------------------------------------------------

\"float pan\" είναι ο δίσκος του . Επίσης σύμφωνα με το \"Dictionary of Building\", Penguin των κκ. Μac Lean & Scott,

helicopter = a power float.

Στο λήμα \"power float\", βλέπω ως ΣΥΝΩΝΥΜΑ τα:
machine trowel, rotary float, helicopter



--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 34 mins (2004-01-24 17:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

Θα ήθελα να διορθώσω το \"float pan\", το οποίο δεν είναι βέβαια δίσκος, αλλά λεπίδες (Blades), μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η λείανση, ως ζητούμενο αποτέλεσμα.
Λέγεται \"float pan\", επειδή οι λεπίδες αυτές (σε σχήμα έλικα, γι\' αυτό και λέγεται \"ελικόπτερο\"), λειτουργούν ταυτόχρονα ως μία μονάδα εργασίας (κάνοντας τη δουλειά που κάνει και το μυστρί) και επειδή κινούνται περιστροφικά ως δίσκος (pan).
To float pan/pans, θα μπορούσες να το αποδώσεις ως \"λεπίδες λείανσης\".
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9Eλικόπτερο/elikoptero
Joanne Panteleon
3 +4τριβείο / ισοπεδωτικός δίσκος
Emmanouil Tyrakis
4"Αεροπλανάκι"
Bernadette Delahaye
4Και πάλι...
Bernadette Delahaye


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
τριβείο / ισοπεδωτικός δίσκος


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2004-01-23 16:06:33 GMT)
--------------------------------------------------

ισοπεδωτικός δίσκος: γι\'αυτό το λόγο το κείμενο λέει ότι εάν πέσει πάνω σου το float pan την έβαψες!!

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernadette Delahaye: Τριβείο
3 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Costas Zannis: Την ισοπέδωσες!!!
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Valentini Mellas
1 hr
  -> Ευχαριστώ

disagree  Vickie Dimitriadou: Μας ισοπέδωσες...
6 hrs

agree  Evdoxia R.
2 days 16 hrs
  -> Ευχαριστώ

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Αεροπλανάκι"


Explanation:
Έτσι το λένε κοινώς οι μαστόροι, αλλά περιμένω μια πιο επίσημη απάντηση...

Bernadette Delahaye
Greece
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Και πάλι...


Explanation:
Πρόκειται για λειαντική μηχανή που κατασκευάζει βιομηχανικό δάπεδο (λείο, δηλαδή)
Όσο για το float pan, μήπως είναι ο έλικας?

Bernadette Delahaye
Greece
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
Eλικόπτερο/elikoptero


Explanation:
Bιομηχανικό δάπεδο επίπασης. Eφαρμόζεται με επίπαση στο νωπό μπετόν. Eνσωματώνεται και λειένεται με ελικόπτερο. Παράγεται κατόπιν παραγγελίας σε διάφορα χρώματα.

www.verkon.gr/html/gr/products2gr.htm

- Εφαρμόζεται με επίπαση στο νωπό σκυρόδεμα, ενσωματώνεται και λειαίνεται με ειδικές λειαντικές μηχανές. (Ελικόπτερο).

Συγγραφή Υποχρεώσεων κατασκευαστού-Υπόδειγμα κειμένου:

Στις αποθήκες, το μηχανοστάσιο και λεβητοστάσιο γκρο μπετό επεξεργασμένο με **ελικόπτερο** ή γαρμπιλομωσαικό, κατά την κρίση του επιβλέποντα μηχανικού,

www.alpha-ktimatiki.gr/userfull/gu14.html

Gia rixe kai dw mia matia gia na peisteis Spyro!

http://www.karanasios.gr/[gr]/products_gr.htm

kai h adiamfisvititi fwto tou:
http://www.karanasios.gr/[gr]/19_gr.htm

Ax ayta ta petoumena..ti mas kanoun..:-))



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-23 19:54:57 (GMT)
--------------------------------------------------

\"float pan\" είναι ο δίσκος του . Επίσης σύμφωνα με το \"Dictionary of Building\", Penguin των κκ. Μac Lean & Scott,

helicopter = a power float.

Στο λήμα \"power float\", βλέπω ως ΣΥΝΩΝΥΜΑ τα:
machine trowel, rotary float, helicopter



--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 34 mins (2004-01-24 17:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

Θα ήθελα να διορθώσω το \"float pan\", το οποίο δεν είναι βέβαια δίσκος, αλλά λεπίδες (Blades), μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η λείανση, ως ζητούμενο αποτέλεσμα.
Λέγεται \"float pan\", επειδή οι λεπίδες αυτές (σε σχήμα έλικα, γι\' αυτό και λέγεται \"ελικόπτερο\"), λειτουργούν ταυτόχρονα ως μία μονάδα εργασίας (κάνοντας τη δουλειά που κάνει και το μυστρί) και επειδή κινούνται περιστροφικά ως δίσκος (pan).
To float pan/pans, θα μπορούσες να το αποδώσεις ως \"λεπίδες λείανσης\".


Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Μπράβο Ιωάννα!!! Δε μου καθότανε το "αεροπλανάκι", ενώ το "ελικόπτερο' πετάει. :))
1 hr
  -> Τη γνώριζα τη λέξη Κώστα ήδη, αλλά έψαχνα υλικό...Όρτσα τα πανιά και με πολύ αέρα.. Καλό βράδυ Κωστή!

agree  Vickie Dimitriadou: Μ' αεροπλάνα και βαπόρια... Πετάει η ομάδα Παντελέων! ;) /// Τώρα, η απάντησή σου μας απογείωσε, ο Βαρδάρης της πατρίδας μάς απογείωσε... πάντως κάτι μας απογείωσε! ;)
2 hrs
  -> Χαλλλλλαράααα οι Θεσσαλονικείς...Φυσάει ζόρικα και θα μας πάρει και θα μας σηκώσει!!..Δημητριάδου κουκουλούσου μην κρυώσεις απόψε!... Άντε καλό βράδυ!

agree  Katerina Kallitsi
9 hrs
  -> Κατερίνα, σ'ευχαριστώ!..Καλή δύναμη με τ'αεροδρόμια...

agree  Bernadette Delahaye
12 hrs
  -> Μerci, Bernadette

agree  Emmanouil Tyrakis: Και στην Κύπρο φυσάει και μας έσκισε την τέντα της κουζίνας
13 hrs
  -> Άσε Μανώλη,...-2 βαθμούς Κ. έχουμε στη Θεσ/νίκη..Όνειρο!..Φυσάει και Βαρδάρης...ό,τι πρέπει για βόλτες στο Λ.Πύργο, ε παίδες;;...μπουααα!..

agree  ET1
1 day 3 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Υποκλίνομαι κυρία μου!
1 day 12 hrs

agree  Natassa Iosifidou: :))
1 day 23 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
2 days 16 hrs