KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

individually sprung fore carriage

Greek translation: ανεξάρτητα αναρτώμενο μπροστινό (εμπρόσθιο) αμάξωμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:individually sprung fore carriage
Greek translation:ανεξάρτητα αναρτώμενο μπροστινό (εμπρόσθιο) αμάξωμα
Entered by: Alex Seidanis

13:47 Sep 10, 2001
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: individually sprung fore carriage
The term refers to a bus.
Vickie Dimitriadou
ανεξάρτητα αναρτώμενο μπροστινό (εμπρόσθιο) αμάξωμα
Explanation:
Διάλεξε τη δημοτική ή τη καθαρεύουσα. Μιά εναλλακτική απόδοση στα αγγλικά θα ήταν: fore carriage with independent suspension

Άλλη επιλογή για το carriage είναι και το "όχημα" αντί για το "αμάξωμα". Εξαρτάται από το περιεχόμενο του κειμένου.

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως...
Selected response from:

Paraskevi Brunson
United States
Grading comment
S' efharisto para poly, na eisai kala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ανεξάρτητα αναρτώμενο μπροστινό (εμπρόσθιο) αμάξωμαParaskevi Brunson
2αναρτώμενο ξεχωριστά φορείο προσθίων τροχώνanthi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
αναρτώμενο ξεχωριστά φορείο προσθίων τροχών


Explanation:
είναι το καλύτερο που βρήκα, όσον αφορά το "fore carriage" από το λεξικό του "Οδυσσέα" και χωρίς να είμαι ειδική στο θέμα.

anthi
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 107

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ανεξάρτητα αναρτώμενο μπροστινό (εμπρόσθιο) αμάξωμα


Explanation:
Διάλεξε τη δημοτική ή τη καθαρεύουσα. Μιά εναλλακτική απόδοση στα αγγλικά θα ήταν: fore carriage with independent suspension

Άλλη επιλογή για το carriage είναι και το "όχημα" αντί για το "αμάξωμα". Εξαρτάται από το περιεχόμενο του κειμένου.

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως...

Paraskevi Brunson
United States
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 8
Grading comment
S' efharisto para poly, na eisai kala.