KudoZ home » English to Greek » Telecom(munications)

tongle

Greek translation: ...


16:40 Nov 12, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / terminology
English term or phrase: tongle
How can we translate in Greek the word 'tongle' as in Bluetooth tongle?
PANAYIOTA VATIKIOTI
United Kingdom
Greek translation:...
Explanation:
Το "dongle" ή "hasp" ξεκίνησε την καριέρα του ως "κλειδί προστασίας λογισμικού" και ήταν ένα εξάρτημα που έμπαινε στην παράλληλη θύρα του υπολογιστή. Στην περίπτωσή σου λέγεται "πομποδέκτης bluetooth", ή "μετατροπέας bluetooth" και τοποθετείται συνήθως σε θύρα USB.
http://www.mobilefun.co.uk/product/1412.htm
http://www.parrotshopping.com/gr/p_parrot_item.aspx?i=169311

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-12 20:09:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Good luck! :)
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
nai!! auto akrivos epsaxa! 'dongle blootooth' euxaristo Costa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...
Costas Zannis
3 +1κλειδί (dongle)
Anastasia Giagopoulou
3Tongle or Dongle = ρευματολήπτης για την προστασία κατά της αντιγραφήςEllen Kraus


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tongle or Dongle = ρευματολήπτης για την προστασία κατά της αντιγραφής


Explanation:
Ι am not quite sure whether that is what you are looking for,
as bluetooth dongle is cableless data transmission

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: yes thats right! kiriolektika auto simenei!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
κλειδί (dongle)


Explanation:
Από αυτά που βρίσκω καταλαβαίνω ότι πρόκειται για ένα είδος κλειδιού. Δες κι εδώ:
http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=1673506

Οπότε νομίζω ότι μπορείς να αναφερθείς σε αυτό ως «κλειδί».


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=dongle+%22%CE%BA%CE%B...
Anastasia Giagopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: αν θέλουμε οπωσδήποτε μια μετα΄φραση στα ελληνικά : ηλεκτρονικό κλειδί / κλειδί + dongle εντός παρενθέσεως.
8 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σωκρατή!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...


Explanation:
Το "dongle" ή "hasp" ξεκίνησε την καριέρα του ως "κλειδί προστασίας λογισμικού" και ήταν ένα εξάρτημα που έμπαινε στην παράλληλη θύρα του υπολογιστή. Στην περίπτωσή σου λέγεται "πομποδέκτης bluetooth", ή "μετατροπέας bluetooth" και τοποθετείται συνήθως σε θύρα USB.
http://www.mobilefun.co.uk/product/1412.htm
http://www.parrotshopping.com/gr/p_parrot_item.aspx?i=169311

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-12 20:09:27 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Good luck! :)

Costas Zannis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
nai!! auto akrivos epsaxa! 'dongle blootooth' euxaristo Costa!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
24 mins
  -> Eυχαριστώ! :-)

agree  socratisv
8 hrs
  -> Eυχαριστώ! :-)