KudoZ home » English to Greek » Telecom(munications)

inertia sensor

Greek translation: αισθητήρας αδράνειας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inertia sensor
Greek translation:αισθητήρας αδράνειας
Entered by: sassa

10:01 Mar 29, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Telecom(munications) / product fact sheet
English term or phrase: inertia sensor
σε τεχνικά χαρακτηριστικά συστήματος

"αισθητήρας αδράνειας"; υπάρχει κάτι τέτοιο;

ΤΙΑ
sassa
αισθητήρας αδράνειας
Explanation:
ναι, έτσι όπως το λες είναι
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
eyxaristw Betty :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11αισθητήρας αδράνειας
Betty Revelioti
5 +3τανυστής αδράνειαςEvdoxia R.


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
αισθητήρας αδράνειας


Explanation:
ναι, έτσι όπως το λες είναι

Betty Revelioti
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
eyxaristw Betty :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis
16 mins

agree  Spiros Doikas
19 mins

agree  Vickie Dimitriadou
30 mins

agree  Lamprini Kosma
43 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr

agree  Calliope Sofianopoulos
1 hr

agree  Alexandra Fakalou
3 hrs

agree  xxxx-Translator
9 hrs

agree  Estella
1 day44 mins

agree  Elena Petelos
1 day15 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
1 day22 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
τανυστής αδράνειας


Explanation:
Στο ΛΕΞΙΚΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ βρίσκω inertia Tensor και όχι Sensor.

Για στερεό σώμα τανυστής που σχετίζεται με το σώμα και το γινόμενο του οποίου με τη γωνιακή ταχύτητα του σώματος δίνει τη στροφορμή του.

Αν όμως θέλεις sensor, τότε κι εγώ θα έλεγα αισθητήρας αδράνειας


Evdoxia R.
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
44 mins

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Μα για "αισθητήρα" ρωτάει η Σάσσα!!! // Το διάβασα και γι'αυτό το επισημαίνω γιατί δεν έχει νόημα!!
1 hr
  -> διάβασε πρώτα όλο το μήνυμά μου!

agree  Calliope Sofianopoulos
1 hr

disagree  Valentini Mellas: Isos einai tipografiko Evdoxaki .. giati tensor anaferetai se mis sinithos
8 hrs

agree  xxxx-Translator
9 hrs

agree  peekay: agree with αισθητήρας although ανιχνευτής can also be worth a look
18 hrs

agree  Elena Petelos
1 day15 hrs