KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

Doges Palace

Greek translation: Παλάτι των Δόγηδων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Doges Palace
Greek translation:Παλάτι των Δόγηδων
Entered by: Maria Karra

08:34 Oct 27, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: Doges Palace
Venetian palace used as a prison
Evangelia Tantalidou
Greece
Παλάτι των Δόγηδων
Explanation:
Παλάτι των Δόγηδων
Selected response from:

Alexandra Fakalou
Greece
Grading comment
Thanx, Alexandra! 4 points giati me xekollises gia ta kala! xxx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +18Παλάτι των Δόγηδων
Alexandra Fakalou
5 +14το παλάτι των Δόγηδων
Vicky Papaprodromou


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +18
doges palace
Παλάτι των Δόγηδων


Explanation:
Παλάτι των Δόγηδων

Alexandra Fakalou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanx, Alexandra! 4 points giati me xekollises gia ta kala! xxx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Αλεξάνδρα. Ήσουν ταχύτερη!!!
1 min
  -> καλημέρα Βίκυ :-)

agree  Theodoros Linardos
3 mins
  -> καλημέρα σας :-)

agree  Martine C: μπάβο, ήσουν ταχύτερη
6 mins
  -> καλημέρα, ευχαριστώ :-)

agree  Helen Chrysanthopoulou
19 mins
  -> ευχαριστώ πολύ!

agree  Eftychia Stamatopoulou
19 mins
  -> καλημέρα Ευτυχία, ευχαριστώ :-)

agree  Daphne b: Καλημέρα, Αλεξάνδρα!
22 mins
  -> γεια σου Δάφνη, όλα καλά;;;; ευχαριστώ :-)

agree  Lena skotida
24 mins
  -> καλημέρα :-)

agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα. Χρόνια πολλά για την εθνική μας επέτειο. Φιλιά πολλά σε σένα.
30 mins
  -> καλημέρα και ευχαριστώ :-))

agree  Spiros Doikas
31 mins
  -> καλημέρα Σπύρο, ευχαριστώ :-))

agree  EN>ELTranslator
37 mins
  -> ευχαριστώ Σταυρούλα, καλημέρα!

agree  Costas Zannis: Ευχαριστώ, ετοιμάζομαι για την παρέλαση. :-)) Θα προτιμούσα φυστίκια Αιγίνης :-))
44 mins
  -> καλημέρα κύριε Κώστα, σας ευχαριστώ και καλό τριήμερο :-))) // ως σημαιοφόρος φαντάζομαι!!!! να έρθω για στραγάλια;;;; (ελπίζω ότι δεν είναι μόνο Πατρινό έθιμο)

agree  Elena Petelos: ;-))
2 hrs
  -> ευχαριστώ κοριτσάρα!!!!

agree  xxxTrans_blues
4 hrs
  -> ευχαριστώ, καλό απόγευμα :-)

agree  Natassa Iosifidou: Γεια σου και σένα Αλεξάνδρα! :))
4 hrs
  -> γεια σου Νατάσσα , ευχαριστώ :-)

agree  Maria Karra
5 hrs
  -> ευχαριστώ Μαράκι, καλό απόγευμα :-))))))

agree  Lamprini Kosma
20 hrs
  -> καλημέρα, καλή εβδομάδα :-)

agree  Anastasia Giagopoulou
1 day 23 hrs
  -> καλημέρα!

agree  Betty Revelioti: !!!
4 days

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +14
doges palace
το παλάτι των Δόγηδων


Explanation:
Δύο πανέμορφες πόλεις της Ιταλίας θα γνωρίσουμε στη σημερινή μας ολοήμερη εκδρομή. Αρχικά, θα επισκεφτούμε τη Βερόνα (44 χλμ.), όπου θα ξεναγηθούμε. Θα δούμε το σπίτι και τον τάφο της θρυλικής Ιουλιέτας, την αρένα και θα αφιερώσουμε λίγο χρόνο στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Στη συνέχεια, θα μεταφερθούμε στην πόλη των Δόγηδων και των Καναλιών, τη ρομαντική Βενετία (117 χλμ.). Στην ξενάγηση που ακολουθεί θα δούμε τη βασιλική του Αγίου Μάρκου, το παλάτι των Δόγηδων και τη Γέφυρα των Στεναγμών. Χρόνος στη διάθεσή σας για μοναδικές φωτογραφίες με φόντο το Γκραν Κανάλε και αγορές και επιστροφή στο Ντεσεντσάνο για διανυκτέρευση.
http://www.travelplan.gr/ekdromi.asp?vaccode=752

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-10-27 08:41:53 GMT)
--------------------------------------------------

ΒΕΝΕΤΙΑ, Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Το Παλάτι των Δόγηδων - Παλάτσο Ντουκάλε - αρχικά χτίστηκε το 9ο αιώνα αλλά καταστράφηκε από πυρκαγιά. Αυτό που βλέπουμε σήμερα ανήκει στον 14ο αιώνα και είναι βασικά, φτιαγμένο από ροζ μάρμαρο της Βερόνας και οι δαντελωτές κιανοστοιχίες από πέτρα της Ίστριας. Θεωρείται ένα αριστούργημα γοτθικής αρχιτεκτονικής . Εκεί ήταν η έδρα της κυβέρνησης, τα δικαστήρια και η κατοικία του Δόγη και είναι γεμάτο με ιστορικούς πίνακες που στολίζουν τις διάφορες αίθουσες.

Η Βενετία διαθέτει περισσότερες από 400 γέφυρες.
Μια απ’ αυτές, γνωστή με τ’ όνομα «Η γέφυρα των Στεναγμών» συνδέει το Παλάτι των Δόγηδων με τη Φυλακή της Δημοκρατίας το όνομά της προέρχεται από τους θρήνους των πολιτικών που καταδικάζονταν.
http://www.alpha123.gr/page/default.asp?la=1&id=1286&ap=739&...

Κι από την Μπριτάνικα:

Italian Palazzo Ducale, official residence in Venice of the doges, who were the elected leaders of the former Venetian republic. The first palace was built in 814 and was burned by the populace in 976. It was reconstructed, damaged by a second fire, and begun in its present form in the early 14th century. In 1424 the completion of this Venetian Gothic-style palace was undertaken, and the two identical facades facing the Molo (steps) and the Piazzetta San Marco were extended. ThePorta della Carta, the main gateway, wasdesigned by Giovanni and Bartolomeo Bon (Buon) and begun in 1438. Severe fires later necessitated rebuilding parts of the palace and destroyed the frescoes of, among others, Il Pisanello and paintings by the Bellini family and Titian. Partly in replacement of these, important paintings (still in situ) were commissioned from such artists as Tintoretto and Paolo Veronese.



Vicky Papaprodromou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αποσύρω υπέρ της ταχύτερης... και της πιο τεκμηριωμένης απάντησης...
0 min
  -> Ευχαριστώ πολύ, Νάντια μου. Καλημέρα σας:-)

agree  Theodoros Linardos
3 mins
  -> Καλημέρα, Θόδωρε. Σ' ευχαριστώ πολύ!

agree  Helen Chrysanthopoulou
17 mins
  -> Eυχαριστώ πολύ και καλημέρα.

agree  Daphne b: Καλημέρα, Βίκυ!
21 mins
  -> Καλημέρα, Δαφνούλι. Ευχαριστώ πολύ!

agree  Lena skotida
24 mins
  -> Καλημέρα, Λένα. Ευχαριστώ.

agree  Assimina Vavoula: Καλημέρα. Χρόνια πολλά για την πόλη σας και για την εθνική μας επέτειο. Φιλιά πολλά σε σένα.
32 mins
  -> Καλημέρα, Μίνα. Να 'σαι καλά. Η Θεσσαλονίκη σ' ευχαριστεί πολύ.

agree  EN>ELTranslator
36 mins
  -> Καλημέρα, Σταυρούλα. Ευχαριστώ πολύ.

agree  Costas Zannis: Σ' έφαγε η τεκμηρίωση. Καλημέρα!!!!
42 mins
  -> Μέρααααα. Είμαι εγκυκλοπαιδικός τύπος...:-)

agree  Nick Lingris: Και κακώς κάποιοι το λένε "Ανάκτορο" των Δόγηδων, διότι ένα σκέτο παλάτσο είναι, και ο δόγης ένας σκέτος δούκας, και το ανάκτορο κανονικά king's palace.
1 hr
  -> Nαι, ένα παλάτσο για τους παλιάτσους τους δόγηδες. Φυσικά και δεν είναι ανάκτορο. Μωρέ, καλά έκανε κάποτε ο μακαρίτης ο Τσιφόρος που στιγμάτισε τα καραγκοζλίκια τους. Καλημέρα κι ευχαριστώ.:-)

agree  Elena Petelos: Σας ευχαριστούμε όλους!
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Λενιώ. Καλησπέρα σας:-)

agree  xxxTrans_blues
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαράκι. Καλησπέρα.

agree  Natassa Iosifidou
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Νατάσα.

agree  Lamprini Kosma
20 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Λαμπρινή. Καλή σου μέρα.

agree  Anastasia Giagopoulou
1 day 23 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Αναστασία!