International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

honesty bar

Greek translation: μπαρ ειλικρινείας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:honesty bar
Greek translation:μπαρ ειλικρινείας
Entered by: CHRISTINE

20:32 Feb 23, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel / hotel
English term or phrase: honesty bar
Portrait Suites (Rome)....include an honesty bar...
CHRISTINE
μπαρ ειλικρινείας
Explanation:
Just another suggestion.
To Greek ears, it probably sounds as strange as 'honesty bar' (that I just discovered).
My first thought was a bar for self-improvement rather than entertainment, somewhere where you can be honest about yourself.
Selected response from:

Andreas THEODOROU
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +7μπαρ αυτοεξυπηρέτησης (εκτός δωματίου)
Tina Lavrentiadou
3 -1μπαρ ειλικρινείας
Andreas THEODOROU


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +7
μπαρ αυτοεξυπηρέτησης (εκτός δωματίου)


Explanation:
Δεν έχω δει πουθενά μεταφρασμένο τον όρο γι' αυτό θα προτείνω απλώς μια απόδοση. Ο σύνδεσμος της Wikipedia εξηγεί πλήρως τον όρο. Τα κύρια χαρακτηριστικά είναι:
- Δεν είναι στο δωμάτιο (όχι μίνι μπαρ)
- Δεν υπάρχει προσωπικό, ο πελάτης αυτοεξυπηρετείται
- Η τιμή του είδους κατανάλωσης εξοφλείται κατευθείαν στον ιδιοκτήτη, δεν προστίθεται στο λογαριασμό του πελάτη. Εξ' ου και το honesty, αφού ο πελάτης ανακοινώνει ο ίδιος την ποσότητα κατανάλωσης με βάση την οποία θα χρεωθεί, πράγμα που συνεπάγεται σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον πελάτη και τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου.

Δεδομένου ότι δεν θα πρέπει να συγχέουμε αυτό το είδος μπαρ με το μίνι μπαρ που βρίσκεται μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου στη διάθεση του πελάτη, πιστεύω ότι θα πρέπει να αναφέρεις το μέρος που βρίσκεται το μπαρ, π.χ. στο λόμπυ, στην είσοδο, κλπ, ίσως να το λέει παρακάτω το κείμενό σου.
Μπορείς επίσης να πεις "μπαρ εξυπηρέτησης εκτός δωματίου".
Ακόμη και αν μεταφραστεί το honesty σε αυτή την περίπτωση ως εμπιστοσύνη (όχι ως εντιμότητα), μου ακούγεται πολύ περίεργο στα Ελληνικά. 'Ισως όμως κάποιος άλλος να καταφέρει να συμπεριλάβει και αυτή την έννοια στον ελληνικό όρο...



    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:F3uu-ltIHdgJ:en.wikiped...
Tina Lavrentiadou
Portugal
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Το λένε και "μπαρ σελφ-σέρβις". Καλημέρα και καλή συνέχεια! // Μπρίκια κολλάμε τόσα χρόνια στα τουριστικά ;-)
12 hrs
  -> Ευχαριστώ και για την παρατήρηση, Νάντια, κ.Κυριακή.

agree  Catherine Christaki
12 hrs
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα, κ. απόγευμα.

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
23 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλό βράδυ!

agree  Evi Prokopi
1 day2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Εύη.

agree  maria ef
1 day19 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαρία!

agree  George Linos
2 days18 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Katerina Rhodes
6 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
μπαρ ειλικρινείας


Explanation:
Just another suggestion.
To Greek ears, it probably sounds as strange as 'honesty bar' (that I just discovered).
My first thought was a bar for self-improvement rather than entertainment, somewhere where you can be honest about yourself.

Andreas THEODOROU
Spain
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Νο way! Καλημέρα, Άντυ, και καλή εβδομάδα!
23 hrs
  -> oh well i tried...kali evdomada kai se sena !