KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

people-watching

Greek translation: χάζεμα / να χαζεύετε τον κόσμο


08:47 Apr 2, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: people-watching
"The ample terrace affords unrivalled people-watching for al fresco diners..."Δεν έχω περισσότερα στοιχεία.Πιο πριν μιλά για το φαγητό κι αμέσως μετά για την εξυπηρέτηση...
CHRISTINE
Greek translation:χάζεμα / να χαζεύετε τον κόσμο
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-04-02 09:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

"Στην καρδιά του Σόχο, η παμπ αυτή προσφέρει ένα καλοδιατηρημένο βικτωριανό εσωτερικό, ακριβώς όπως μια παραδοσιακή αγγλική παμπ. Μία μεγάλη ποικιλία από μπύρες εγχώριες και ξένες και ένα μπαρ στον επάνω όροφο το οποίο προσφέρεται για χάζεμα των ανθρώπων στους δρόμους".
http://www.travelink.gr/travel/index.php?option=com_content&...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-04-02 09:14:42 GMT)
--------------------------------------------------

"Δύσκολο να αγνοήσεις τη γειτονιά του Ψυρρή. Χαμός. Κάθεσαι και μεταξύ μεζέ και σαλάτας χαζεύεις τον κόσμο που περνά".
http://www.lifo.gr/content/x8/119.html
Selected response from:

Danae Ferri
Norway
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +12χάζεμα / να χαζεύετε τον κόσμο
Danae Ferri
3παρατήρηση ανθρώπων
Krisztina Lelik


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
παρατήρηση ανθρώπων


Explanation:
Ακολούθησε παρατήρηση ανθρώπων χωρίς συναίσθημα να προσπαθούν να διασκεδάσουν απλά ... people watching όπως bird watching...
http://blogs.athensvoice.gr/polis/posts/7565,Παρασκευή_απόγε... - 73k -

Krisztina Lelik
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +12
χάζεμα / να χαζεύετε τον κόσμο


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2008-04-02 09:10:32 GMT)
--------------------------------------------------

"Στην καρδιά του Σόχο, η παμπ αυτή προσφέρει ένα καλοδιατηρημένο βικτωριανό εσωτερικό, ακριβώς όπως μια παραδοσιακή αγγλική παμπ. Μία μεγάλη ποικιλία από μπύρες εγχώριες και ξένες και ένα μπαρ στον επάνω όροφο το οποίο προσφέρεται για χάζεμα των ανθρώπων στους δρόμους".
http://www.travelink.gr/travel/index.php?option=com_content&...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-04-02 09:14:42 GMT)
--------------------------------------------------

"Δύσκολο να αγνοήσεις τη γειτονιά του Ψυρρή. Χαμός. Κάθεσαι και μεταξύ μεζέ και σαλάτας χαζεύεις τον κόσμο που περνά".
http://www.lifo.gr/content/x8/119.html

Danae Ferri
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
3 mins
  -> :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
5 mins
  -> :)

agree  Angeliki Papadopoulou: ...και χάζι, ίσως; // μμμ, σωστό κι αυτό...
6 mins
  -> ήταν το πρώτο που σκέφτηκα αλλά βρήκα στο λεξικό ότι "κάνω χάζι" δεν σημαίνει "χαζεύω", "παρατηρώ" αλλά "μου αρέσει".

agree  Anastasia Giagopoulou
21 mins
  -> :)

agree  Vicky Papaprodromou
24 mins
  -> :)

agree  Assimina Vavoula
37 mins
  -> :)

agree  Katerina Athanasaki
1 hr
  -> :)

agree  Evi Prokopi
1 hr
  -> :)

agree  Andras Mohay: ή και "κόβοντας φάτσες", αν και πολύ αργκό
3 hrs
  -> :)

agree  Maria Karra
3 hrs
  -> :)

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
3 hrs
  -> :)

agree  Sofia Dervisi
6 hrs
  -> :)