KudoZ home » English to Greek » Transport / Transportation / Shipping

Tyre wheel

Greek translation: τροχός με επίσωτρο


09:13 Apr 22, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Railways
English term or phrase: Tyre wheel
Αναφέρεται σε τρένα με tyre wheels και δεν είμαι καθόλου σίγουρος για τη σημασία του. Δεν έχω συμφραζόμενα. Είναι bullet point.
xxxd_vachliot
Greek translation:τροχός με επίσωτρο
Explanation:
Tyre wheel είναι ο τροχός (wheel) με επίσωτρο (tyre). Όχι σκέτος τροχός ενός τεμαχίου, αλλά τροχός με επίσωτρο. Υπήρχαν τροχοί από χυτοσίδηρο ενός τεμαχίου και τροχοί από χυτοχάλυβα με χωριστό επίσωτρο.
Στην περιγραφή της Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_terminology
A railroad wheel typically consists of two main parts: the wheel itself, and the tire around the outside. A rail tire is itself steel, and is typically heated and pressed onto the wheel, where it remains firmly as it shrinks and cools.
Περισσότερα κατασκευαστικά εδώ: http://myweb.tiscali.co.uk/gansg/4-rstock/04arstock2d.htm

Σήμερα βλέπω να προτείνουν και ελαστικά επίσωτρα (πατέντα):
http://www.freepatentsonline.com/3945326.html
to enable the units to be moved from positions in which the rail wheels are operable and the tire wheels are inoperable to positions in which the tire wheels are operable and the rail wheels are inoperable
Στη συγκεκριμένη εφεύρεση οι tire wheels είναι τροχοί με ελαστικά επίσωτρα (by means of ramps constructed to cause the pneumatic tires riding thereon to lift the rail wheels associated therewith onto and off the rails depending on the direction in which the vehicle was traveling on the ramp).

Γενικότερα, αν βλέπαμε γραμμένο tyre/wheel θα ήταν συνδυασμός τροχού μαζί με το λάστιχο.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Νίκο, είναι το τελευταίο που λες, τρένο με ελαστικά... Πρόκειται για rubber tyred metro (http://en.wikipedia.org/wiki/Rubber-tyred_metro). Απλά το rubber το παραλείπουνε (καλώς ή κακώς).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3τροχός με επίσωτρο
Nick Lingris
4 +1επίσωτρο τροχού
Valentini Mellas


Discussion entries: 11





  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tyre wheel
επίσωτρο τροχού


Explanation:
επίσωτρο το [epísotro] O40 : (λόγ.) κατασκευή από ανθεκτικό υλικό, η οποία καλύπτει την επιφάνεια του τροχού των οχημάτων που πατάει στο έδαφος: Eλαστικό ~, ο ελαστικός τροχός αυτοκινήτου, ποδηλάτου κτλ.· λάστιχο. [λόγ. < ελνστ. ἐπίσωτρον (αρχ. ἐπίσσωτρον) `μεταλλικό στεφάνι της ζάντας΄]

Και από ΙΑΤΕ:

TRANSPORT, Land transport [COM]
EN
tyre factory
EL
εργοστάσιο ελαστικών επισώτρων
εργοστάσιο επισώτρων

Land transport, TRANSPORT, Mechanical engineering [COM]
EN
tyre
EL
επίσωτρο του τροχού


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ, Βαλ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 min

agree  Dimitris Mantas
3 hrs

disagree  Nick Lingris: Αυτό όμως είναι το wheel tyre.
15 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
tyre wheel
τροχός με επίσωτρο


Explanation:
Tyre wheel είναι ο τροχός (wheel) με επίσωτρο (tyre). Όχι σκέτος τροχός ενός τεμαχίου, αλλά τροχός με επίσωτρο. Υπήρχαν τροχοί από χυτοσίδηρο ενός τεμαχίου και τροχοί από χυτοχάλυβα με χωριστό επίσωτρο.
Στην περιγραφή της Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_terminology
A railroad wheel typically consists of two main parts: the wheel itself, and the tire around the outside. A rail tire is itself steel, and is typically heated and pressed onto the wheel, where it remains firmly as it shrinks and cools.
Περισσότερα κατασκευαστικά εδώ: http://myweb.tiscali.co.uk/gansg/4-rstock/04arstock2d.htm

Σήμερα βλέπω να προτείνουν και ελαστικά επίσωτρα (πατέντα):
http://www.freepatentsonline.com/3945326.html
to enable the units to be moved from positions in which the rail wheels are operable and the tire wheels are inoperable to positions in which the tire wheels are operable and the rail wheels are inoperable
Στη συγκεκριμένη εφεύρεση οι tire wheels είναι τροχοί με ελαστικά επίσωτρα (by means of ramps constructed to cause the pneumatic tires riding thereon to lift the rail wheels associated therewith onto and off the rails depending on the direction in which the vehicle was traveling on the ramp).

Γενικότερα, αν βλέπαμε γραμμένο tyre/wheel θα ήταν συνδυασμός τροχού μαζί με το λάστιχο.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 29
Grading comment
Νίκο, είναι το τελευταίο που λες, τρένο με ελαστικά... Πρόκειται για rubber tyred metro (http://en.wikipedia.org/wiki/Rubber-tyred_metro). Απλά το rubber το παραλείπουνε (καλώς ή κακώς).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Albana Dhimitri
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  STAMATIOS FASSOULAKIS: όπως λές επι σώτρου αλλά καλώς η κακώς στην πράξη εννούμε το φουσκωτό λάστιχο.
10 hrs
  -> Και ελπίζω να συνεχίσουμε να λέμε "έμεινα από λάστιχο". Να μη δημιουργήσουμε κακές συνήθειες :-)

agree  Dora P
11 hrs