KudoZ home » English to Hebrew » Automotive / Cars & Trucks

Styling Bar

Hebrew translation: קשת העמסה/ספורט/מגן


08:12 Nov 9, 2013
English to Hebrew translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Styling Bar
ההקשר הוא טנדרים.
https://www.google.de/search?q=styling bar pickup&num=30&tbm...

מישהו יודע מהו המונח המקובל בעברית?

תודה
Yiftah Hellerman-Carmel
Germany
Hebrew translation:קשת העמסה/ספורט/מגן
Explanation:
בארץ בניגוד לארה"ב בד"כ היא משמשת כקשת העמסה למטענים ארוכים כדי שהמשקל שלהן לא ייפול על תא הנהג.
Selected response from:

Naftali Guttman
Israel
Grading comment
תודה, בחרתי ב"קשת ספורט"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4קשת העמסה/ספורט/מגןNaftali Guttman
3קורת קישוט
Itzik Greenvald
3מוט קישוט
Gad Kohenov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
styling bar
מוט קישוט


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/automotive_cars...

לפי הספרדית זה מוט קישוט לרכב

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 31

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
styling bar
קורת קישוט


Explanation:
זה אכן משהו שמשמש לקישוט יותר מפונקציונליות,
ובעיני המילה קורה נכונה יותר מאשר מוט, בגלל פונקציית התמיכה שהאביזר מעניק לגג
ראה דוגמאות בקישור



    Reference: http://www.ebay.com/bhp/mustang-styling-bar
Itzik Greenvald
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
styling bar
קשת העמסה/ספורט/מגן


Explanation:
בארץ בניגוד לארה"ב בד"כ היא משמשת כקשת העמסה למטענים ארוכים כדי שהמשקל שלהן לא ייפול על תא הנהג.


    Reference: http://www.trender.co.il/page.asp?pageID=7
    Reference: http://www.avizzar.co.il/scripts/Shop.dll?language=Heb&shop=...
Naftali Guttman
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 57
Grading comment
תודה, בחרתי ב"קשת ספורט"