KudoZ home » English to Hebrew » Chemistry; Chem Sci/Eng

chromium (VI)

Hebrew translation: +כרום 6


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chromium (VI)
Hebrew translation:+כרום 6
Entered by: Itzik Greenvald

20:05 Nov 30, 2013
English to Hebrew translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng /
English term or phrase: chromium (VI)
.האם זה כרום שש-ערכי?
או שנכון יותר לכתוב כרום+הספרות הרומיות בסוגריים?
ככל הנראה זה חלק מהאזהרות על תווית של מוצר כלשהו שמכיל את הכרום הזה.
Lingopro
Israel
כרום 6+
Explanation:
יש בעיה לדעתי בממשק כאן,
צריך להיות כרום
ואחר כך
6+

הספרה שש מציינת את דרגת החמצון של הכרום ואת צודקת כשאת אומרת כרום שש ערכי, אך הסימון הנפוץ, לפי מה שראיתי בכמה קישורים הוא כפשוטו

ראי בקישורים המצורפים

http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=974
Selected response from:

Itzik Greenvald
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4כרום 6+
Itzik Greenvald
3אולי הכוונה ל-: כרום (VI) חמצני - Chromium (VI) oxide
ruti assouline


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chromium (vi)
כרום 6+


Explanation:
יש בעיה לדעתי בממשק כאן,
צריך להיות כרום
ואחר כך
6+

הספרה שש מציינת את דרגת החמצון של הכרום ואת צודקת כשאת אומרת כרום שש ערכי, אך הסימון הנפוץ, לפי מה שראיתי בכמה קישורים הוא כפשוטו

ראי בקישורים המצורפים

http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=974



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Hexavalent_chromium
    Reference: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9D
Itzik Greenvald
Israel
Meets criteria
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: .תודה איציק


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
chromium (vi)
אולי הכוונה ל-: כרום (VI) חמצני - Chromium (VI) oxide


Explanation:
לקוח מלקסיקון של הוצאת דביר למונחים בכימיה
המחברים הם רפאל איקן ויוסף זקבך.

ruti assouline
Israel
Meets criteria
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
Notes to answerer
Asker: תודה רותי.