Presented by XXX

Hebrew translation: מוגש על-ידי

English term or phrase:Presented by XXX
Hebrew translation:מוגש על-ידי
Entered by: Sergio Kot

06:25 May 10, 2018
English to Hebrew translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: Presented by XXX
Credits for the entity offering an online course, in the line of "this course is *presented by*.

I thought of מובא ע"י, or הובא ע"י, just not sure.
Turn social sharing on.
Like 10
Sergio Kot
Israel
מוגש על-ידי
Explanation:
הצעה

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-10 07:47:53 GMT)
--------------------------------------------------

שמחה שיכולתי לעזור

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-05-15 06:32:38 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

:)
Selected response from:

Zohar CHABAUD
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5מועבר על ידי
Itzik Greenvald
4 +1מוגש על-ידי
Zohar CHABAUD
3מוצע על ידי
Aya Deutsch


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
presented by xxx
מועבר על ידי


Explanation:
קורס בדרך כלל מועבר על ידי גורם/מנחה כלשהו. לפחות זה מה שאני הייתי אומר באופן טבעי בעברית.
לא מובא

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2018-05-10 07:04:14 GMT)
--------------------------------------------------

לא ראיתי בשום מקום שמשתמשים ב"הובא". תן יותר הקשר ואולי אוכל לעזור לך למצוא תרגום

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-10 07:28:25 GMT)
--------------------------------------------------

מי זו אותה איקס עלומה? מה תפקידה בכוח? מה היא עושה שנתנו לה קרדיט? האם היא אחראית על התכנים או שתרמה כסף שאיפשר את העברת הקורס?

Itzik Greenvald
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: תודה איציק. יחד עם זאת, מדובר בקרדיטים (כמו בסרט או תכנית טלוויזיה שבשלב הקרדיטים כתוב "פלוני ואלמוני מציגים":). על כן חשבתי על "הובא ע'י". אין כאן מדובר בקרדיט לישות שמעבירה את הקורס. תודה

Asker: מדובר בכותרת, אין הקשר Presented by XXX

Asker: כפי שכתבתי בתגובתי הראשונה להצעתך, לא מדובר במישהו שכביכול מעביר את הקורס אלא במוסד שמציע אותו אונליין


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
presented by xxx
מוצע על ידי


Explanation:
כל התשובות נכונות. חשוב הקשר קצת רחב יותר, ושיקול דעת של המתרגם.

Aya Deutsch
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: תודה איה! 'מוגש ע"י' זה מה שחיפשתי ומה שמתאים במקרה זה


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
presented by xxx
מוגש על-ידי


Explanation:
הצעה

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-10 07:47:53 GMT)
--------------------------------------------------

שמחה שיכולתי לעזור

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-05-15 06:32:38 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

:)

Zohar CHABAUD
France
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: בדיוק מה שחיפשתי! הייתה לי לאקונה...

Asker: Thanks Zohar!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Shalom Bresticker
1 hr