International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Hebrew » Law: Contract(s)

cerfitied mail

Hebrew translation: דואר רשום עם אישור מסירה


10:40 Nov 24, 2008
English to Hebrew translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: cerfitied mail
Registered mail = דואר רשום
certified mail = ?
Gad Kohenov
Israel
Hebrew translation:דואר רשום עם אישור מסירה
Explanation:
דואר רשום שהננמען חותם על קבלתו על גבי גלויה (אישור מסירה) והגלויה מוחזרת לשולח
Selected response from:

irisgr
France
Grading comment
תודה רבה איריס
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5דואר רשום עם אישור מסירה
irisgr
5דואר רשוםBatya Knebel
3שירות המספק אישור לשליחת המכתב ואישור למסירתוPnina
3דואר אישורים/דואר מאושר/דואר אישור/דואר קבלוח
Shai Navé


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
דואר אישורים/דואר מאושר/דואר אישור/דואר קבלוח


Explanation:
זה לא בדיוק דואר רשום בו אתה מקבל אישור שליחה בלבד (עד כמה שיודע לי) ושהוא registered mail
certified mail הוא דואר בו אתה מקבל אישור על השליחה כמו גם אישור קבלה בשעה שהנמען מקבל את דבר הדואר.
לא יודע אם יש לזה שם רשמי, אבל זאת ההצעה שלי

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-11-24 10:57:52 GMT)
--------------------------------------------------

בדיקה באתר הדואר בישראל (כי השירות הנ"לקיים בנפרד מדואר שום רק בחו"ל למיטב ידיעתי) מראה כי הקטגוריה הזאת מסופקת בנפרד מדואר רשום וכהשלמה ותוספת לו.
http://www.israelpost.co.il/postshirut.nsf/rama3webdisplay?o...


Shai Navé
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
דואר רשום עם אישור מסירה


Explanation:
דואר רשום שהננמען חותם על קבלתו על גבי גלויה (אישור מסירה) והגלויה מוחזרת לשולח

irisgr
France
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
תודה רבה איריס

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingopro
4 mins

agree  Iris Bat-Or
2 hrs

agree  Ron Armon
4 hrs

agree  Smantha
1 day21 hrs

agree  Denise Idel
4 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
דואר רשום


Explanation:
דואר רשום יכול להיות : 1. דואר רשום עם אישור מסירה 2. ללא אישור מסירה

Batya Knebel
United States
Native speaker of: Hebrew

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
שירות המספק אישור לשליחת המכתב ואישור למסירתו


Explanation:
זו אפשרות שמציע שירות הדואר של ארה"ב
שולח המכתב מקבל קבלה ומשרד הדואר שאליו מגיע המכתב שולח אישור שהוא הגיע
www.answers.com/topic/certified-mail
כיום משתמשים בשירות הנ"ל לדיוורים עסקיים חשובים
www.answers.com/topic/certified-mail-1

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-11-24 16:53:02 GMT)
--------------------------------------------------

ניסוח ברור יותר: שירות המספק אישור שהמכתב נשלח וגם נמסר
המכתב נשלח ע"י בית הדואר שאליו נכנס השולח ונמסר לבית הדואר הקרוב למען

Pnina
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew