KudoZ home » English to Hebrew » Other

Building a solid case

Hebrew translation: לבסס טיעון מוצק/תביעה מוצקה


12:02 Aug 21, 2014
English to Hebrew translations [PRO]
Bus/Financial - Other / גביית כספים
English term or phrase: Building a solid case
המשפט עומד בפני עצמו. הביטוי מוכר. מנסה להיזכר במקביל לו בעברית
Aya Deutsch
Israel
Hebrew translation:לבסס טיעון מוצק/תביעה מוצקה
Explanation:
נראה שהבטוי העברי המקביל ל'קייס' הוא תביעה (בהקשר של תביעה כספית) או טיעון
Selected response from:

nyb
Israel
Grading comment
תודה רבה
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4לבסס טיעון מוצק/תביעה מוצקהnyb
3לבנות קייז מוצק
Gad Kohenov


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
building a solid case
לבנות קייז מוצק


Explanation:
קייים בגוגליה

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2014-08-21 12:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

www.fresh.co.il/vBulletin//showpost.php?p=3112930&postcount...

לגבי המצב הפוליטי והחברתי באיראן אני מניח שאני יכול לבנות קייס מוצק למדי שגם אם היא לא
תסכים איתו, עדיין יהיה נכון ומדוייק. אתה חייב להבין שזה שמישהו לא מסכים לסיסמאות ...

עדיף קייס על קייז


Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 63

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
building a solid case
לבסס טיעון מוצק/תביעה מוצקה


Explanation:
נראה שהבטוי העברי המקביל ל'קייס' הוא תביעה (בהקשר של תביעה כספית) או טיעון

nyb
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
תודה רבה