KudoZ home » English to Hebrew » Poetry & Literature

trained in the minute details of drama

Hebrew translation: בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של...י


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trained in the minute details of...
Hebrew translation:בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של...י
Entered by: shyam das

13:38 Dec 8, 2010
English to Hebrew translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / memoir
English term or phrase: trained in the minute details of drama
Children adorned with dazzling crowns, sparkling jewelry, and scintillating costumes performed on stage. Trained in the minute details of drama, they sang, danced, and acted for an audience of over a hundred enchanted locals who sat in a garden.
הניסיון שלי -- 'ילדים עטורי כתרים/מקושטים בכתרים מסנוורים,/מקסימים,/מהממים, תכשיטים נוצצים ותלבושות זוהרות הציגו מעל במה. בעודם מאומנים בדרמה עד לפרטים הקטנים ביותר,/הכי קטנים, הם שרו, רקדו והציגו בפני קהל של יותר ממאה מקומיים מוקסמים שישבו בגינה.' ...שיאם
shyam das
בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של דרמה
Explanation:
ילדים, שראשיהם מקושטים בכתרים מדהימים, תכשיטים מבריקים ותלבושות זוהרות, הציגו על הבמה. בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של דרמה....
Selected response from:

Aya Deutsch
Israel
Grading comment
תודה גם לשאר במיוחד ללינגופרו על המבנה השונה של המשפט
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של דרמה
Aya Deutsch
3מיומנים/מנוסים בכל הפרטים והדקדוקים של דרמהPnina
3הפגנת מומחיות בנבכי עולם הדרמה
Lingopro


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של דרמה


Explanation:
ילדים, שראשיהם מקושטים בכתרים מדהימים, תכשיטים מבריקים ותלבושות זוהרות, הציגו על הבמה. בקיאים/מיומנים בכל הדקויות של דרמה....

Aya Deutsch
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 32
Grading comment
תודה גם לשאר במיוחד ללינגופרו על המבנה השונה של המשפט

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
הפגנת מומחיות בנבכי עולם הדרמה


Explanation:
ילדים מקושטים בכתרים מבהיקים לראשיהם, תכשיטים נוצצים ותלבושות ססגוניות, הציגו על הבמה. הם שרו, רקדו והציגו תוך הפגנת מומחיות בנבכי עולם הדרמה, מול קהל של למעלה ממאה מקומיים מוקסמים שישבו בגן.


Lingopro
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 28

1 day 0 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
מיומנים/מנוסים בכל הפרטים והדקדוקים של דרמה


Explanation:
החל בפיתוח הדמויות וכלה באווירה הנדרשת על הבמה
אחד המובנים של שם העצם דקדוק הוא דיוק -עשיית דבר כהלכה

Pnina
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 28