KudoZ home » English to Hebrew » Poetry & Literature

entered into that order

Hebrew translation: הצטרף למסדר?


16:09 Dec 29, 2010
English to Hebrew translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / memoir
English term or phrase: entered into that order
Hearing Bhaktisiddhanta cite from scripture with both logic and compassion, Abhay was convinced. In his heart of hearts, he accepted Bhaktisiddhanta Saraswati as his spiritual master and entered into that order with all his life and soul.
ההוראה שהוא קיבל היתה לצאת מתחומי הודו ולהפיץ את משנתו של המורה ברחבי העולם. אני ניסיתי לנסח את זה כך -- כששמע את בְּהַקתיסידּהאנתה מצטט מכתבים בהיגיון ובחמלה,/בצורה הגיונית ומלאת חמלה, אַבּהַי השתכנע./חש משוכנע. בלב ליבו הוא קיבל את בְּהַקתיסידּהאנתה סַרַסוַתי כמורו הרוחני ונעשה/והפך מחויב להוראה הזו עם כל חייו ונשמתו. י
shyam das
Hebrew translation:הצטרף למסדר?
Explanation:
אמנם נתת פסקה שלמה לקונטקסט אבל זה עדיין לא מספיק כדי להבין בדיוק לתוך מה הוא נכנס... אני כן יודע שהמילה
order
מתורגמת לעתים למסדר, השאלה היא אם זה מתאים לסיטואציה המתוארת.


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-29 19:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

אם זאת הוראה, אז אני חושב שהרעיון של "להיכנס" להוראה יכול אולי להתפרש כמשפט בסגנון "והקדיש את חייו ואת נפשו/נשמתו למילוי ההוראה הזאת"
Selected response from:

Odded Leon
Israel
Grading comment
תודה גם לדזרטפוקס
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4נתרם למשימה
iritn
3נכנס ל-- בכול נפשו ומאודו
Gad Kohenov
3הצטרף למסדר?Odded Leon


Discussion entries: 2





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
הצטרף למסדר?


Explanation:
אמנם נתת פסקה שלמה לקונטקסט אבל זה עדיין לא מספיק כדי להבין בדיוק לתוך מה הוא נכנס... אני כן יודע שהמילה
order
מתורגמת לעתים למסדר, השאלה היא אם זה מתאים לסיטואציה המתוארת.


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-12-29 19:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

אם זאת הוראה, אז אני חושב שהרעיון של "להיכנס" להוראה יכול אולי להתפרש כמשפט בסגנון "והקדיש את חייו ואת נפשו/נשמתו למילוי ההוראה הזאת"

Odded Leon
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 46
Grading comment
תודה גם לדזרטפוקס
Notes to answerer
Asker: כן, זה נשמע טוב ומתאים לגמרי לסיטואציה. תודה


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
נכנס ל-- בכול נפשו ומאודו


Explanation:
with all his life and soul.
מזכיר את
בכל נפשו ומאודו
(with is all being)

Order בדרך כלל זה מסדר באירופה
כאן זה הודו. אולי נכנס לכת בכל נפשו ומאודו

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-12-30 06:18:20 GMT)
--------------------------------------------------

with his all being - achtung typo!
אחרי שהבהרת עם משפט נוסף הדברים ברורים יותר
הוא קיבל על עצמו הוראה זו בכול נפשו ומאודו
הוא קיבל על עצמו הזמנה זו בכל נפשו ומאודו
הזמנה להפיץ את התורה. לא הזמנת סחורה, כמובן.

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 62

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
נתרם למשימה


Explanation:
לא בטוחה, אבל נראה לי גם מתאים

iritn
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew