KudoZ home » English to Hungarian » Agriculture

Conventional Tillage+ No-Till

Hungarian translation: hagyományos talajművelés + művelés nélküli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Conventional Tillage+ No-Till
Hungarian translation:hagyományos talajművelés + művelés nélküli
Entered by: Zsuzsa Bedo

14:13 Mar 29, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
English term or phrase: Conventional Tillage+ No-Till
Have an immediate impact on your business whether you are planning to strengthen the basics of a Conventional Tillage operation or seeding land with a No-Till programme.
Zsuzsa Bedo
Hungary
hagyományos talajművelés + művelés nélküli
Explanation:
Szerintem a hagyományoson van a hangsúly
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm, én is pontosan erre gondoltam csak gondoltam megkérdezem a kollégák véleményét.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hagyományos talajművelés + művelés nélküli
JANOS SAMU
3 +2szántásos és szántás nélküli (talaj)művelés(-i rendszer)
Attila Hajdu


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
conventional tillage+ no-till
szántásos és szántás nélküli (talaj)művelés(-i rendszer)


Explanation:
Nem éppen szakterületem, de viszonylag egyszerűnek tűnt...

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
6 hrs

agree  Erzsébet Czopyk
2 days22 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
conventional tillage+ no-till
hagyományos talajművelés + művelés nélküli


Explanation:
Szerintem a hagyományoson van a hangsúly


    Angol-magyar növénytermesztési szótár pp. 486 és 287
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 74
Grading comment
Köszönöm, én is pontosan erre gondoltam csak gondoltam megkérdezem a kollégák véleményét.