KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

pick-up and delivery

Hungarian translation: háztól házig szállítás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pick-up and delivery
Hungarian translation:háztól házig szállítás
Entered by: ibookg4

16:38 Nov 20, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: pick-up and delivery
szállítási típus: azért teszem fel erre a kérdést, mert hátha van vmi spéci megnevezése
ibookg4
háztól házig szállítás
Explanation:
Ez a spéci kifejezés rá.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
KöszI!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1árufelvétel / házhozszállítás
Attila Széphegyi
5 +1háztól házig szállítás
JANOS SAMU


Discussion entries: 3





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
háztól házig szállítás


Explanation:
Ez a spéci kifejezés rá.

Example sentence(s):
  • A gépjárműveken az árukat célszerű kisebb távokra vinni, mert így jóval gazdaságosabb a vasútnál és megvalósítható a háztól házig szállítás is, így nem kell átrakodni sem.

    Reference: http://www.mpl.hu/object.74c2da21-bde8-475b-bd73-0d623f57d07...
    Reference: http://hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zleked%C3%A9si_al%C3%A1g...
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 20
Grading comment
KöszI!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Janos Annus: nekem ez tetszik, ezt hasznaljuk otthon.
15 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
árufelvétel / házhozszállítás


Explanation:
„SZOLGÁLTATÁSAINK
Légi szállítmányozás területén:
• Door to Door service ( háztól házig szolgáltatás )
• Pick up and Delivery ( Árufelvétel / Házhozszállítás )
• Raktározás „
http://www.gw-world.hu/produkte_382.htm


--------------------------------------------------
Note added at 55 perc (2006-11-20 17:34:12 GMT)
--------------------------------------------------

"Ameropa logisztika-menedzsment szótár szerint
átvétel és kiszállítás pick up and delivery”
http://www.ameropa.hu/new/consulting/21.htm


--------------------------------------------------
Note added at 1 nap1 óra (2006-11-21 17:43:24 GMT)
--------------------------------------------------

„ÁRUFELVÉTEL / HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
Kérésre, az Önök által megadott árufelvételi címen felvesszük, és a megadott címre kiszállítjuk a küldeményeket.”
http://www.tensi.hu/cargo/szolgaltatasokFrame.html


Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: A kiszállítás sok esetben jobb. A házhoz szállítás két szóba írandó.
39 mins
  -> Egyetértek.