KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

fender flare

Hungarian translation: sárvédő perem


11:57 Mar 7, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: fender flare
autó kereke fölötti kitüremkedő karéj

http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&...
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:sárvédő perem
Explanation:
Az a része a sárvédőnek, amelyre a sár verődik, a doblemez. Mögötte egy üreg van, amelyet az alap-karosszérialemez határol belülről (kívülről a doblemez). A külső karosszérialemez és a doblemez felül összefut, együtt vissza vannak hajtva (mint a tetőlemezeknél a "korcolás"), és össze vannak hegesztve. Ez a rész jelenik meg külsőleg sárvédő peremként, és esztétikus formázást is kap az itt a belsejébe befordult doblemezzel együtt. Egyúttal merevítő szerepe is van, részben mert itt kétrétegű, részben mert "profilos", ami növeli a szilárdságot.
A "közepes" magabiztosság oka az, hogy nem vagyok biztos abban, hogy csak a perem ez, vagy az egész doblemez.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sárvédő peremHalmoforBT
1sárvédő ív/sárvédő javító ív
Erzsébet Czopyk


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
sárvédő ív/sárvédő javító ív


Explanation:
Csaba, én nem vagyok autós, ez csak common sense, hátha segít - a Skoda honlapján találtam.

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sárvédő perem


Explanation:
Az a része a sárvédőnek, amelyre a sár verődik, a doblemez. Mögötte egy üreg van, amelyet az alap-karosszérialemez határol belülről (kívülről a doblemez). A külső karosszérialemez és a doblemez felül összefut, együtt vissza vannak hajtva (mint a tetőlemezeknél a "korcolás"), és össze vannak hegesztve. Ez a rész jelenik meg külsőleg sárvédő peremként, és esztétikus formázást is kap az itt a belsejébe befordult doblemezzel együtt. Egyúttal merevítő szerepe is van, részben mert itt kétrétegű, részben mert "profilos", ami növeli a szilárdságot.
A "közepes" magabiztosság oka az, hogy nem vagyok biztos abban, hogy csak a perem ez, vagy az egész doblemez.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 83
Grading comment
köszönöm