KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

communal (garage/parking)

Hungarian translation: közös (garázs), legénységi garázs (kocsiszín/géppark)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:communal (garage/parking)
Hungarian translation:közös (garázs), legénységi garázs (kocsiszín/géppark)
Entered by: zoldsrac

19:57 Sep 2, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / garázs fajta
English term or phrase: communal (garage/parking)
Olyan garázs, ahol pl. egy cég autóit/motorjait és azok ill. sofőrjeik felszerelését tárolják, illetve azért "communal", mert ha egy sofőr bemegy és -teszem azt- egy motorszemüvegre van szüksége, akkor elvesz egyet a sok közül, bármelyiket, mivel nincsen egyiken sem név/szám, tehát azt veszi el (pl. az állványról), amelyik jól esik.
Flotta garázs???
(A háttér az I. világháború, a francia-német front, egy amerikai katona szemszögéből.)
zoldsrac
közös (garázs)
Explanation:
Nagy Péter, Többnyelvű katonai szótár:

communal grave = közös sír
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Köszönöm ezt is és a legénységi motorgarázst is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3közös (garázs)Andras Mohay
3kocsiszínZsuzsa Berenyi


Discussion entries: 9





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kocsiszín


Explanation:
A tömegközlekedés után szabadon.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
közös (garázs)


Explanation:
Nagy Péter, Többnyelvű katonai szótár:

communal grave = közös sír

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm ezt is és a legénységi motorgarázst is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
21 hrs

agree  xxxhollowman
1 day9 hrs

agree  Eva Blanar
1 day20 hrs