KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

Oxygen Sensor Port Chaser

Hungarian translation: Lambdaszonda menetjavító


04:36 Aug 25, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Delphi
English term or phrase: Oxygen Sensor Port Chaser
Pre audit form
Enikő Kállay
Romania
Hungarian translation:Lambdaszonda menetjavító
Explanation:
Az oxygen sensor magyaru lambdaszonda:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Lambda-szonda
A port chaser a lambdaszondához tartozó szerszám, amelyet magyarul lambdaszonda menetjavítónak hívnak. Hivatkozás:

http://www.profiszerszam.hu/webshop/product/lambdaszonda_men...

http://www.amazon.co.uk/VS528-Oxygen-Sensor-Thread-Chaser/dp...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2014-08-25 09:15:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://condorwerkzeug.hu/lambda-szonda-menetjavito-18x1-5-co...
Még egy kép hivatkozásképpen.
Selected response from:

Mónika Földi
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Lambdaszonda menetjavítóMónika Földi
4 +1menetjavító oxigénszenzor csatlakozójához
Balázs Sudár
4oxigénérzékelő bemenet kereső
Andras Szekany


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oxygen sensor port chaser
oxigénérzékelő bemenet kereső


Explanation:
mondjuk, csak így, rajz, leírás nélkül

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 52

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oxygen sensor port chaser
menetjavító oxigénszenzor csatlakozójához


Explanation:
Kimaradt a "thread", akkor érthetőbb lenn:

http://www.ellientools.com/products.php?Type=list&KindID=1&I...

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 111

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes
10 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
oxygen sensor port chaser
Lambdaszonda menetjavító


Explanation:
Az oxygen sensor magyaru lambdaszonda:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Lambda-szonda
A port chaser a lambdaszondához tartozó szerszám, amelyet magyarul lambdaszonda menetjavítónak hívnak. Hivatkozás:

http://www.profiszerszam.hu/webshop/product/lambdaszonda_men...

http://www.amazon.co.uk/VS528-Oxygen-Sensor-Thread-Chaser/dp...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2014-08-25 09:15:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://condorwerkzeug.hu/lambda-szonda-menetjavito-18x1-5-co...
Még egy kép hivatkozásképpen.


    Reference: http://www.amazon.co.uk/VS528-Oxygen-Sensor-Thread-Chaser/dp...
    Reference: http://www.profiszerszam.hu/webshop/product/lambdaszonda_men...
Mónika Földi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: Na, sikerült egyszerre...
1 min
  -> Köszönöm szépen!

agree  Zsofia Koszegi-Nagy
3 hrs
  -> Köszönöm szépen!