KudoZ home » English to Hungarian » Bus/Financial

Special Masters

Hungarian translation: A kifizetést lebonyolító szakértők


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Special Masters
Hungarian translation:A kifizetést lebonyolító szakértők
Entered by: Meturgan

21:22 Jan 2, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Special Masters
Van-e rájuk valami frappáns magyar kifejezés - ők azok, akik kifizetik a náci áldozatok örököseinek a svájci bankszámlákon lévő pénzeket.
Éva Kimball
A kifizetést lebonyolító szakértők
Explanation:
Ebben a szövegkörnyezetben természetesen nincsenek általánosan használatos kifejezések. A legjobb megközelítésnek én egyelőre ezt tartanám.


Commentators are frequently very keen on the idea that district courts should employ court-appointed experts or special masters to assist in the resolution of complex scientific or technical issues.
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
KÖszönöm, itt tényleg emberekről és nem számlákról van szó a szöveg szerint.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4külön fŒszámla
JANOS SAMU
4A kifizetést lebonyolító szakértőkMeturgan


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
A kifizetést lebonyolító szakértők


Explanation:
Ebben a szövegkörnyezetben természetesen nincsenek általánosan használatos kifejezések. A legjobb megközelítésnek én egyelőre ezt tartanám.


Commentators are frequently very keen on the idea that district courts should employ court-appointed experts or special masters to assist in the resolution of complex scientific or technical issues.



    Reference: http://www.daubertontheweb.com/Special%20Masters.htm
Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 212
Grading comment
KÖszönöm, itt tényleg emberekről és nem számlákról van szó a szöveg szerint.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eva Blanar: Szerintem ez inkább "különmegbizott", mert a szakértővel szemben a special master-nek klf. jogosítványai is vannak.
1 day7 hrs
  -> thanks everyone!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
külön fŒszámla


Explanation:
Ezt csak azért javaslom, mert tévedést feltételezek, ugyanis sok kártalanítási iratot fordítottunk, és azokban a special master alatt a "special master account"-ot értették, amibŒl több is volt. Erre a célra létrehozott külön fŒszámlákról volt szó. A szöveg többi része alapján esetleg rájössz.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2296