KudoZ home » English to Hungarian » Bus/Financial

owning application

Hungarian translation: tartozasmentes a kerelem beadasanal


11:06 Jan 20, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: owning application
This special condition may be set on all accounts that satisfy the following conditions:
- ...
- Must have a blank owning application
Éva Kimball
Hungarian translation:tartozasmentes a kerelem beadasanal
Explanation:
Eloszor is eliras tortent az eredetiben. Nem owning hanem owing, de ezt meg sokszor az angol anyanyelvuek is keverik. Az egesz arra vonatkozik, hogy amikor a kerelmet (akar szamlanyitasra, akar kolcsonfelvetelre, a Tartozasaim (Owing)rovat ures, tehat nem tartozik senkinek semmivel.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tartozasmentes a kerelem beadasanal
JANOS SAMU
3szülő alkalmazás
gamingman


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szülő alkalmazás


Explanation:
http://www.autodesk.hu/adsk/item/0,,893013-545672,00.html

gamingman
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tartozasmentes a kerelem beadasanal


Explanation:
Eloszor is eliras tortent az eredetiben. Nem owning hanem owing, de ezt meg sokszor az angol anyanyelvuek is keverik. Az egesz arra vonatkozik, hogy amikor a kerelmet (akar szamlanyitasra, akar kolcsonfelvetelre, a Tartozasaim (Owing)rovat ures, tehat nem tartozik senkinek semmivel.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2300