KudoZ home » English to Hungarian » Bus/Financial

CFO

Hungarian translation: pénzügyi/gazdasági igazgató


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CFO
Hungarian translation:pénzügyi/gazdasági igazgató
Entered by: Péter Tófalvi

09:24 Apr 4, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial / profession
English term or phrase: CFO
Egy szakmai felsorolásban jelent meg ez a rövidítés: CFO/Controller/Treasurer
Péter Tófalvi
Hungary
Chief Financial Officer
Explanation:
Chief Financial Officer
Legalabbis szerintem.
Ivan

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 09:26:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Pü-i igazgató/menedzser
Selected response from:

Ivan Frankovics
Hungary
Grading comment
Hogy ez nekem nem jutott eszembe...:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Chief Financial Officer
Ivan Frankovics
4Gazdasa'gi igazgato', fo"ko"nyvelo", pe'nzta'rosxxxdenny


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Chief Financial Officer


Explanation:
Chief Financial Officer
Legalabbis szerintem.
Ivan

--------------------------------------------------
Note added at 2003-04-04 09:26:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Pü-i igazgató/menedzser

Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 111
Grading comment
Hogy ez nekem nem jutott eszembe...:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Samsung: pl. www.mil.hu
6 mins
  -> Koszi!

agree  Eva Blanar: a cég pü. vezetője, a konkrét megnevezés más is lehet, az a lényeg, hogy ő a #1 a cégnél a pénzügyi vonalon.
11 mins
  -> Koszi!

agree  Csaba Ban: magyar cégeknél "gazdasági igazgató" szokott lenni, esetleg "pénzügyi igazgató"
13 mins

agree  mpetak
37 mins
  -> Koszi!

agree  Mr. George: Az hát!
43 mins
  -> Koszi!

agree  xxxHungi
52 mins
  -> Koszi!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Gazdasa'gi igazgato', fo"ko"nyvelo", pe'nzta'ros


Explanation:
A ha'rom kifejeze's ha'rom ku"lo"nbo"zo" funkcio'
(sajnos ezen a ge'pen nincs e'kezet...)

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667