KudoZ home » English to Hungarian » Computers: Software

Require server verification (https:) for all sites in this zone

Hungarian translation: Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Require server verification (https:) for all sites in this zone
Hungarian translation:Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában
Entered by: Csaba Ban

20:25 Apr 1, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Internet Explorer
English term or phrase: Require server verification (https:) for all sites in this zone
Ez a kifejezés valahol az Internet Explorerben szerepel, ennek a pontos megfelelőjét keresem magyarul.
Csaba Ban
Hungary
Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában
Explanation:
Ha akarod, megküldöm neked az IE (6-os verzió) EN-HU glosszáriumát, amelyből ez a fordítás is származik (és amelyet tudtommal időközben már nem lehet letölteni a Microsoft régi FTP-szerveréről).
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
köszönöm mindenkinek, a célfotó segített a döntésben
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában
Tibor Lovasz
4 +5Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában
Endre Both
5 +3Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában
Áron Török
4szerveren keresztüli megerősítés szükséges minden honlaphoz ebben a zónábanxxxmrpal123
4szerverazonosítást (https:) kérni ebbben a zónában minden gépre
JANOS SAMU


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
require server verification (https:) for all sites in this zone
Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában


Explanation:
Ha akarod, megküldöm neked az IE (6-os verzió) EN-HU glosszáriumát, amelyből ez a fordítás is származik (és amelyet tudtommal időközben már nem lehet letölteni a Microsoft régi FTP-szerveréről).

Endre Both
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszönöm mindenkinek, a célfotó segített a döntésben

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tibor Lovasz: Mellbedobással! :-)
3 mins

agree  Áron Török: What a timing gentlemen :)
3 mins

agree  Gusztáv Jánvári
21 mins

agree  Attila Piróth: Igen, de a kiszolgáló-ellenőrzést kötőjellel kell írni.
44 mins

agree  Istvan Nagy: és lehet a szószerkezeten változtatni...?
16 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
require server verification (https:) for all sites in this zone
Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában


Explanation:
Forrás: Microsoft glossary.

Tibor Lovasz
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török: What a timing gentlemen :)
2 mins
  -> köszönöm

agree  Gusztáv Jánvári
20 mins
  -> köszönöm

agree  Attila Piróth
43 mins
  -> köszönöm

agree  Istvan Nagy
16 hrs
  -> köszönöm

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
require server verification (https:) for all sites in this zone
Kiszolgálóellenőrzés (https:) megkövetelése az egész zónában


Explanation:
A HTTPS-t leggyakrabban a webszerverek és a böngészők közötti biztonságos kommunikáció megvalósítására alkalmazzák webáruházakban vagy bankok on-line felületein, de bármilyen más a HTTP protokollra épülő alkalmazás esetében kiváló megoldás lehet a titkosí

Example sentence(s):
  • A HTTP protokoll titkosított, SSL csatornán keresztül üzemeltetett változata.

    Reference: http://pcforum.hu/szotar/HTTPS.html
Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
19 mins

agree  Attila Piróth
42 mins

agree  Istvan Nagy
16 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
require server verification (https:) for all sites in this zone
szerverazonosítást (https:) kérni ebbben a zónában minden gépre


Explanation:
Itt a site a számítógépre vonatkozik. A szerver helyett írhattam volna központi kiszolgáló egységet is, de a szerver már nagyon bevonult a magyar számítástechnika nyelvébe is. Fontos kihangsúlyozni, hogy minden gépre szerverazonosítás szükséges, mert elég egy csibész a jófiúk táborában.


    Reference: http://home.mit.bme.hu/~tgm//aep/downloads/papers/onlab_fina...
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
require server verification (https:) for all sites in this zone
szerveren keresztüli megerősítés szükséges minden honlaphoz ebben a zónában


Explanation:
illetve:

Ebben a zónában szerveren keresztüli megerősítés szükséges minden honlaphoz.

xxxmrpal123
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SwedishSwedish