KudoZ home » English to Hungarian » Computers (general)

This message may not be displayed depending on the product.

Hungarian translation: Az üzenet a terméktől függően esetleg nem megjeleníthető


05:39 Jan 13, 2002
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: This message may not be displayed depending on the product.
This message may not be displayed depending on the product.
radak
Hungarian translation:Az üzenet a terméktől függően esetleg nem megjeleníthető
Explanation:
vagy:
Az üzenet megjelenítése egyes termékeknél nem lehetséges/engedélyezett.

Igazából a szövegkörnyezet dönti el, hogy melyik illik leginkább ide.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Az üzenet a terméktől függően esetleg nem megjeleníthető
Csaba Ban
5 +4Ez az üzenet egyes termékek esetén nem jelenik meg.Katalin Radnóti
4 +1Bizonyos termékeknél lehetséges, hogy nem jelenik meg ez az üzenet.
Katalin Rozália Szász


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Az üzenet a terméktől függően esetleg nem megjeleníthető


Explanation:
vagy:
Az üzenet megjelenítése egyes termékeknél nem lehetséges/engedélyezett.

Igazából a szövegkörnyezet dönti el, hogy melyik illik leginkább ide.

Csaba Ban
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
11 hrs

agree  Palaca
3 days 5 hrs

agree  Sandor Rosta
3 days 18 hrs

agree  Olga Simon
4 days

agree  ZOLTÁN PARRAGH
17 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Ez az üzenet egyes termékek esetén nem jelenik meg.


Explanation:
My answer applies if it is not the user/operator etc. who displays the message but the "thing" itself.
The previous answer means it IS the user who sends the message.

Katalin Radnóti

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katus
42 mins

agree  novist: ez a legfrappánsabb!
5 hrs

agree  Electra
6 hrs

agree  geb-nut
1 day 1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bizonyos termékeknél lehetséges, hogy nem jelenik meg ez az üzenet.


Explanation:
Ezt magyarosabb mondatszerkezetnek érzem.

Katalin Rozália Szász
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zslaci: This is the most correct answer.
4 hrs