Reset diary

Hungarian translation: napló visszaállítás

English term or phrase:Reset diary
Hungarian translation:napló visszaállítás
Entered by: xxxHungi

15:24 Oct 23, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Reset diary
A Diary része egy alkalmazásnak. Az utasítás: **Reset diary**, ami azt jelenti, hogy minden bejegyzést töröl, és visszaállítja az eredeti állapotot.
Melyik a helyes:
1. Napló eredeti visszaállítása
2. Napló visszaállítása alaphelyzetbe
Köszönöm a tanácsokat.
Dr. Janos Annus
Hungary
napló visszaállítása
Explanation:
Ma már a reset egyszerűen visszaállítás.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-10-23 15:42:37 GMT)
--------------------------------------------------

Most még egyszer utánanéztem. Sajnos a szóhasználat nem következetes, van, amkikor alaphelyzetbe állítás.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm mindenkinek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3napló visszaállítása
xxxHungi
5napló kiürítése
Zoltán Medgyesi


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
reset diary
napló visszaállítása


Explanation:
Ma már a reset egyszerűen visszaállítás.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-10-23 15:42:37 GMT)
--------------------------------------------------

Most még egyszer utánanéztem. Sajnos a szóhasználat nem következetes, van, amkikor alaphelyzetbe állítás.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Köszönöm mindenkinek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdenny: én alaphelyzetbe állitás-ként ismerem
22 mins

agree  Eva Ballentine: állítás, vagy visszaállítás "a" nélkül, ahogy denny írta
31 mins

agree  Attila Széphegyi
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reset diary
napló kiürítése


Explanation:
Csak egy ötlet, hogy legyen miből válogatni. :-) Az alaphelyzetbe állítás sem rossz, a tényleges művelet jellegétől függ, hogy mi a jobb megoldás.

Zoltán Medgyesi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4