KudoZ home » English to Hungarian » Computers: Systems, Networks

bind, binding tools

Hungarian translation: kötés, kötőeszközök


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bind, binding tools
Hungarian translation:kötés, kötőeszközök
Entered by: Balázs Sudár

10:45 Nov 1, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / vezérlés, szabályozás
English term or phrase: bind, binding tools
CONFIGURATION: SNVT-BASED
Use LonMaker to
1 Add the STR devices to the LonWorks network, using the STR350-shape.
2 Set the individual Neuron IDs.
3 Configure the STRs using the STR350 Plug-In.
4 Bind the SNVTs.
5 When connected to the network, commission the device.
See the Engineering LNS Networks manual.

Illetve:
SNVT (LonWorks) networks use standardised variables and require a binding tool. ‘Classic’ networks are also LonWorks networks, but they use proprietary variables and a Slave-Speak protocol. No binding tool is required.
Balázs Sudár
Hungary
kötés, kötőeszközök
Explanation:
A hálózatok és rendszerintegráció területén a bind kötést jelent, nem adatkötést (azt a felhasználói felület és az üzleti logika és az adatelérési réteg között használják). Ha például egy hálózati kártya egyedi azonosítóját egy hálózati címmel társítják, azt például kötésnek nevezik.
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kötés, kötőeszközök
Gusztáv Jánvári
3 -1(adat)kötés, (adat)kötő eszközök/rendszerek
Attila Hajdu


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
(adat)kötés, (adat)kötő eszközök/rendszerek


Explanation:
Elég kevés az info. Az adatkötésre sok Google találatot kapsz.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Gusztáv Jánvári: Az adatkötés más (ld. válaszomat), a kötőeszköz viszont egybeírandó, hacsak nem a kötőgépre gondoltál.
1 hr
  -> :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
kötés, kötőeszközök


Explanation:
A hálózatok és rendszerintegráció területén a bind kötést jelent, nem adatkötést (azt a felhasználói felület és az üzleti logika és az adatelérési réteg között használják). Ha például egy hálózati kártya egyedi azonosítóját egy hálózati címmel társítják, azt például kötésnek nevezik.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Köszönöm!