KudoZ home » English to Hungarian » Cooking / Culinary

Chocolate Chip Cake

Hungarian translation: Reszelt csokis torta


15:04 Nov 16, 2001
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Cooking / Culinary / cooking
English term or phrase: Chocolate Chip Cake
description of a cake
Alicia
Hungarian translation:Reszelt csokis torta
Explanation:
ha amerikai a recept, akkor a csoki darabok praline alakuak, egeszben megtalalhatok a kesz tortaban.

nagyon finom!
Selected response from:

ivcsi
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Reszelt csokis tortaivcsi
5Sutemeny csokidarabokkalxxxkesem
4csoki-puszi, vagy csoki-csók tortaSteven Tornai


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Reszelt csokis torta


Explanation:
ha amerikai a recept, akkor a csoki darabok praline alakuak, egeszben megtalalhatok a kesz tortaban.

nagyon finom!


ivcsi
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chemimedic
18 hrs

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csoki-puszi, vagy csoki-csók torta


Explanation:
kis csokoládé csöppentések, egészben a torta állományában. Ha nagyobbak akkor csoki-csóknak hivják őket az amerikai "Hung-lish" (Hungarian- English) nyelvterületen.

Steven Tornai
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

3 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sutemeny csokidarabokkal


Explanation:
A tortanal joval megfelelobb forditasnak tartom a sutemeny szot. A chocolate chip cake altalaban hosszukas, teglalap alaku sutoformaban keszul (hasonlo a toast kenyer sutoformajahoz) ellentetben a tortakkal, melyek altalaban kerek sutoformaban sulnek, kremmes toltesuek lehetnek es kremes vagy cukros mazzal kerulhetnek bekenesre.

xxxkesem