KudoZ home » English to Hungarian » Cosmetics, Beauty

Cetearyl Ethylhexanoate

Hungarian translation: cetearil-etilhexanoát


07:56 Feb 13, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Cetearyl Ethylhexanoate
Egy termék összetevőinek egyike
belenyesi
Hungarian translation:cetearil-etilhexanoát
Explanation:
.
Selected response from:

Dora Miklody
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cetearil-etilhexanoát
Dora Miklody
4Hexánsav, 2-etil-, C16-C18-alkil-észterek
Krisztina Lelik


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
cetearyl ethylhexanoate
cetearil-etilhexanoát


Explanation:
.

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu
57 mins

disagree  Beata Kovacs Teslery: cetearil-etil-hexaonát
3 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cetearyl ethylhexanoate
Hexánsav, 2-etil-, C16-C18-alkil-észterek


Explanation:

CETEARYL ETHYLHEXANOATE | | | 90411-68-0 | 291-445-1 | Hexánsav, 2-etil-, C16-C18-alkil-észterek | | Lágyítószer |

2006/257/EK: A Bizottság határozata ( 2006. február 9. ) a Bizottságnak a kozmetikai termékekben alkalmazott kémiai összetevők nevezéktanának meghatározásáról szóló 96/335/EK határozatának módosításáról (EGT vonatkozású szöveg)


Example sentence(s):
  • http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32006D0257:HU:HTML

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8