KudoZ home » English to Hungarian » Cosmetics, Beauty

skin brush

Hungarian translation: arctisztító kefe/ kefés arctisztítás, hámlasztás


07:46 Dec 1, 2010
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: skin brush
Ez egy olyan folymaat, melynek során eltávolítják az elhalt bőrréteget, és kitisztítkák a pólusokat.
Kulcsár Sándor
Hungarian translation:arctisztító kefe/ kefés arctisztítás, hámlasztás
Explanation:
Az igazán hatásos hámlasztáshoz hozzátartozik a műanyag sörtéjű arctisztító minikefe. A természetes anyagokból készült kefe valóságos melegágya a baktériumoknak, melyek irritálhatják a bőrt, és gyulladásokat is okozhatnak. Ha sötét penészfoltokat pillantunk meg a kefén, azonnal szabaduljunk meg tőle.
http://xn--szpsgpols-41ad2gc.net/arctisztito-kefe.html

Arctisztító kefe - hatékonyabbá teszi az arctisztítást.
http://avon-line.hu/product-arcapolasi-kellektar.html
Selected response from:

Krisztina Lelik
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2arctisztító kefe/ kefés arctisztítás, hámlasztás
Krisztina Lelik
5peeling kefe
valderby


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
arctisztító kefe/ kefés arctisztítás, hámlasztás


Explanation:
Az igazán hatásos hámlasztáshoz hozzátartozik a műanyag sörtéjű arctisztító minikefe. A természetes anyagokból készült kefe valóságos melegágya a baktériumoknak, melyek irritálhatják a bőrt, és gyulladásokat is okozhatnak. Ha sötét penészfoltokat pillantunk meg a kefén, azonnal szabaduljunk meg tőle.
http://xn--szpsgpols-41ad2gc.net/arctisztito-kefe.html

Arctisztító kefe - hatékonyabbá teszi az arctisztítást.
http://avon-line.hu/product-arcapolasi-kellektar.html

Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernadett Trabert: mivel itt a folyamatról volt szó, ezért a kefés bőrtisztításra esetleg bőrradírozásra szavaznék, nem feltétlenül csak arcra.
5 hrs

agree  Katalin K.: Bőrradírozás jutott az eszembe nekem is. Bőrradírozás kefével, kefés bőrradírozás.
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
peeling kefe


Explanation:
Így is hívják.
Nem csupán arcra, testre is használják.


    Reference: http://www.ecsetbolt.hu/termek.php?cikk=view&sr=294&mi=39&me...
    Reference: http://műkörmösökboltja.hu/index.php?main_page=product_info&...
valderby
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4