Detail trimmer

Hungarian translation: testszőrzetformázó/arcszőrzetformázó

English to Hungarian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Detail trimmer
Különféle (elsősorban férfi) borotválkozó és szőrvágó eszközökről van szó.

A szövegkörnyezet a következő:

Personal Care Products
Personal Care products commercialized by the SPC Group in Europe include the Remington brand products, among others. The different kinds of personal care products mainly include the following:
• Men’s shavers such as foil shavers and rotary shavers;
• Women’s hair removal such as wet and dry shavers, epilators and personal groomers;
• Men’s grooming such as body groomers, detail trimmers, haircut kits and mustache and beard trimmers;
• Hair Care such as flat irons, hair dryers and hair setters;
• Accessories and Parts, and
• Intense Pulsed Light Products.

Én részszőrzet vágóra gondoltam, de talán van ennél jobb kifejezés is.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Georgine
Hungarian translation:testszőrzetformázó/arcszőrzetformázó
Explanation:
A detail itt nem részt jelent, hanem formázást, részletek kidolgozását. Azt gondolom, a "testszőrzetformázó" és az "arcszőrzetformázó" mögött alapvetően ugyanaz a termék van.
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2finomnyíró
Katalin Horváth McClure
5szemöldök igazító (trimmer) / szemöldök trimmer
Katalin Szilárd
3testszőrzetformázó/arcszőrzetformázó
András Veszelka


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
detail trimmer
testszőrzetformázó/arcszőrzetformázó


Explanation:
A detail itt nem részt jelent, hanem formázást, részletek kidolgozását. Azt gondolom, a "testszőrzetformázó" és az "arcszőrzetformázó" mögött alapvetően ugyanaz a termék van.

András Veszelka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Köszönöm

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
detail trimmer
finomnyíró


Explanation:
Ez az a fajta nyírófej, ami kicsi, általában kerek, és kisebb területek igazítására, vagy nehezen hozzáférhető helyek nyírására szolgál (pl. orrlyuk, fül).

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman2
27 mins

neutral  Katalin Szilárd: Ez 1 szép nyelvújító szó, de Mon-n senki nem fogja tudni, mi az, finomvágó. Valószínű barkácsáruházba fognak küldeni a sövénnyírókhoz. Vagy inkább a fűrészekhez: https://tinyurl.com/y73xv6os A finomvágó a lovaknál használatos: https://tinyurl.com/yb4uvl4u
12 hrs
  -> A finomvágó valóban fémmegmunkáló szerszám, de én finomnyírót írtam. A szövegkörnyezet miatt egyértelmű, hogy mit nyír.

agree  András Veszelka: Ez tűnik eddig a legjobbnak, mert valóban lehet ezzel orrszőrt nyírni, szemöldököt igazítani és szakállt is formázni, és ez fedi le legjobban mindhármat, még ha valóban nincs is igazán használatban (még) ez a kifejezés.
20 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
detail trimmer
szemöldök igazító (trimmer) / szemöldök trimmer


Explanation:
https://www.usa.philips.com/c-p/NT1000_60/norelco-detail-tri...

https://hu.remington-europe.com/termekek/detail-trimmer-mpt3...

Szemöldök igazító
MPT3800

A Remington igazító trimmerével percek alatt ellenőrzés alá lehet vonni az elszórtan növő zavaró szőrszálakat és szemöldök szálakat. Kompakt toll alakú kivitele és praktikus beépített lámpája a legfinomabb szőrszálak felfedezését is lehetővé teszi.
Olvasson többet

https://eu.remington-europe.com/products/mpt3800-detail-trim...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2018-04-09 18:03:22 GMT)
--------------------------------------------------

https://alveolashop.com/hu/babyliss-orr-fulszorzetnyiro-szem...

BaByliss orr-, fülszőrzetnyíró-, szemöldök trimmer

BAE652E

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-04-09 21:18:35 GMT)
--------------------------------------------------

Úgy látom az utolsó linkben megadott lesz a legpontosabb:

orr-fülszőrzetnyiró és szemöldök trimmer

https://orr-es-fulszornyiro.arukereso.hu/philips/nt3160-p274...

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12