KudoZ home » English to Hungarian » Economics

communication of Australia’s market opportunities

Hungarian translation: ....az ausztrál (bor)piaci lehetőségek hatékony beazonosítása és hirdetése...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:communication of Australia’s market opportunities
Hungarian translation:....az ausztrál (bor)piaci lehetőségek hatékony beazonosítása és hirdetése...
Entered by: Eniko Wright

14:44 Apr 1, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: communication of Australia’s market opportunities
ausztrál borprogram

Effective identification and communication of Australia’s market opportunities within key nominated emerging markets: to be achieved through collaborative engagement with the Australian wine sector and relevant local market participants and supporting agencies.
sbi85
....az ausztrál (bor)piaci lehetőségek hatékony beazonosítása és hirdetése...
Explanation:
...persze a fejlődő piacokat ne felejtsük le:)
Selected response from:

Eniko Wright
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3....az ausztrál (bor)piaci lehetőségek hatékony beazonosítása és hirdetése...
Eniko Wright
4 +2Ausztrália piaci lehetőségeinek népszerűsítése/bemutatása/megismertetésexxxzsuzsa369
4 +1Ausztrália lehetőségeinek meghatározása és kommunikálása a kulcsfontosságúnak tartott feljövőben lévcorneleo
3Ausztrália piaci lehetőségeinek megfogalmazásaAngéla Görbe


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
communication of australia’s market opportunities
Ausztrália piaci lehetőségeinek megfogalmazása


Explanation:
a lehetőségek felismerése és megfogalmazása

Angéla Görbe
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
communication of australia’s market opportunities
....az ausztrál (bor)piaci lehetőségek hatékony beazonosítása és hirdetése...


Explanation:
...persze a fejlődő piacokat ne felejtsük le:)

Eniko Wright
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bernadett Trabert: szerintem ez jó
1 hr

agree  Tradeuro Language Services
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
communication of australia’s market opportunities
Ausztrália lehetőségeinek meghatározása és kommunikálása a kulcsfontosságúnak tartott feljövőben lév


Explanation:
Ausztrália lehetőségeinek meghatározása és kommunikálása a kulcsfontosságúnak tartott feljövőben lévő piacokon:
Nekem ez így értelmes. A szóismétlést (market) elkerültem.

corneleo
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
22 hrs
  -> Thanks..

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ausztrália piaci lehetőségeinek népszerűsítése/bemutatása/megismertetése


Explanation:
A 'communication' szót ebben az összefüggésben valahogy így fordítanám.

xxxzsuzsa369
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
16 hrs

agree  Balázs Sudár
22 hrs