KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Analogical input YPrPband digital input DVI - HDCP compatible with HD

Hungarian translation: Lásd lenn


08:42 May 16, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Analogical input YPrPband digital input DVI - HDCP compatible with HD
Kérdés: a magyarban a bevett fordítás HDCP-kompatibilis HD, vagy HD-komptatibilis HDC ezesetben?

Köszi segítség.
Jozsef Gal
Hungarian translation:Lásd lenn
Explanation:
Ez így ömlesztettnek látszik. Lehetséges felbontás:
analogical input = analóg bemenet
YPbPr band (input) = .... bemenet
digital input = digitális bemenet
DVI = digitális video bemenet
HDCP compatible ... = HDCP-kompatibilis...
A HD (High Definition vagy High Density) kompatibilis és a HDCP-kompatibilis között az a különbség, hogy az utóbbi másolásvédett HD-re is jó.
Ennél többet magamtól én sem értek hozzá, ezért ajánlom a Google-keresést segítségül hívni.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
köszönöm a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4HD-kompatibilis digitális DVI-HDCP bemenet
Robert Horvath
3Halmofort a nyerő a szorgalmáért, ez csak találgatás
MandC
3Lásd lennHalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analogical input yprpband digital input dvi - hdcp compatible with hd
HD-kompatibilis digitális DVI-HDCP bemenet


Explanation:
digitális videojel bemenet

Robert Horvath
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analogical input yprpband digital input dvi - hdcp compatible with hd
Lásd lenn


Explanation:
Ez így ömlesztettnek látszik. Lehetséges felbontás:
analogical input = analóg bemenet
YPbPr band (input) = .... bemenet
digital input = digitális bemenet
DVI = digitális video bemenet
HDCP compatible ... = HDCP-kompatibilis...
A HD (High Definition vagy High Density) kompatibilis és a HDCP-kompatibilis között az a különbség, hogy az utóbbi másolásvédett HD-re is jó.
Ennél többet magamtól én sem értek hozzá, ezért ajánlom a Google-keresést segítségül hívni.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442
Grading comment
köszönöm a segítséget

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analogical input yprpband digital input dvi - hdcp compatible with hd
Halmofort a nyerő a szorgalmáért, ez csak találgatás


Explanation:
YPbPr is an interface type for a connection.
YPbPr is a colour space used in video electronics. It is numerically equivalent to the YCbCr colour space, but is designed for use in analogue systems whereas YCbCr is intended for digital video.

Úgy tűnik, hogy a kérdésminta hibás, mert YPrPband a google keresőben még elvétve sem fordul elő. Bezzeg a fentiek.

Ezek alapján a közölt mondat két mondat lehet:

Analóg bemenet YPbPr

Digitális video bemenet HD-kompatibilis digitális DVI-HDCP bemenet.

Ha pedig egy mondat, akkor úgy tűnik, hogy analóg-digitális átalakítóról van szó. De ez csak találgatás.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day 10 hrs 24 mins (2005-05-17 19:06:49 GMT)
--------------------------------------------------

Hehe, a hibák milyen megtévesztőek tudnak lenni. Pedig milyen egyszerű.

analogical input yprpband digital input dvi helyett
analogical input yprpb, and digital input dvi

és máris van értelme őneki. vicces.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42