KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Guarantee of Excellence

Hungarian translation: kiválóság garantálása


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Guarantee of Excellence
Hungarian translation:kiválóság garantálása
Entered by: SZM

12:29 Oct 24, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / TV
English term or phrase: Guarantee of Excellence
Kiválósági/kitűnőségi garancia? A fülemnek furcsa. Megelégednék minőségi garanciával, szerintetek is így érdemes fordítani?
SZM
kiválóság garantálása
Explanation:
Egyszerű marketing jelszó.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-10-24 12:46:34 GMT)
--------------------------------------------------

Volt már rosszabb is.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 42 mins (2005-10-25 04:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

"Guarantee of Excellence
If you are not 100% satisfied with our service and quality, contact us for a replacement or refund of the total value of your order."

A példából látszik, hogy egyszerű minőségi garanciánál többről van szó. Arról nem is beszélve, hogy a minőség garantálása kötelezettség, nem plusz szolgáltatás.

Bővebben: http://www.easyflowers.com.au/asp/guarantee.asp
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Először ugyan minőségre gondoltam én is, de így közelebb maradunk az eredetihez, köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4minőségi garanciaEva Ballentine
5 +1kiválóság garantálása
Attila Széphegyi


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
guarantee of excellence
minőségi garancia


Explanation:
A magyar kereskedelmi, marketing szokásosan minőségi garanciának hívja.
Nestlé minőségi garancia
viragneked.hu minőségi garancia

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-10-24 13:11:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ha fontos a gyorsaság és a minőségi garancia www.posta.hu/object.0e8a9aca-19a3-4beb-848a-a9d50c52e7b1.iv...

Minőségi garancia:. A termék teljesíti az EU 93/42/EWG orvostechnikai eszközökre vonatkozó előírásait és megfelel a 47/1999. EüM. rendeletnek
http://www.meyra.hu/index.php?akt_menu=86



Eva Ballentine
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd
2 hrs
  -> köszönöm

agree  Zoltán Kulcsár
19 hrs
  -> köszönöm

agree  Sonia Soros
21 hrs
  -> köszönöm

agree  hkitti
2 days 3 hrs
  -> köszönöm

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
guarantee of excellence
kiválóság garantálása


Explanation:
Egyszerű marketing jelszó.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-10-24 12:46:34 GMT)
--------------------------------------------------

Volt már rosszabb is.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 42 mins (2005-10-25 04:12:01 GMT)
--------------------------------------------------

"Guarantee of Excellence
If you are not 100% satisfied with our service and quality, contact us for a replacement or refund of the total value of your order."

A példából látszik, hogy egyszerű minőségi garanciánál többről van szó. Arról nem is beszélve, hogy a minőség garantálása kötelezettség, nem plusz szolgáltatás.

Bővebben: http://www.easyflowers.com.au/asp/guarantee.asp

Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 878
Grading comment
Először ugyan minőségre gondoltam én is, de így közelebb maradunk az eredetihez, köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo Szabo
5 hrs
  -> Köszönöm