KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Vanity

Hungarian translation: piperetükör


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Vanity mirror
Hungarian translation:piperetükör
Entered by: SZM

16:54 Feb 22, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autó
English term or phrase: Vanity
vanity mirror, vanity lights

Fésülködőtükörnek vagy piperetükörnek ismerem, tudtok ennél hivatalosabb elnevezést?
SZM
piperetükör
Explanation:
"Piperetükör a kísérőoldali napellenzőkben. ... Piperetükör a napellenzőkben, világítással."
http://www.volkswagen.hu/ausstattung.php?K_ID=43

A vanity lights pedig alighanem ennek a tükörnek a megvilágítása, a piperetükör szélénél szokott lenni. Ha a tükörnek elhúzható a fedele, akkor kapcsol be a lámpa (bár a legtöbb autónál csak akkor, ha az autó fényszórói égnek - vagyis feltételezhetően sötét van kint).

Ha nincs külön "map lights", akkor a vanity lights jelentheti a térképolvasó lámpát is (külön szokott lenni a vezetői és az utasoldalhoz), ami a plafonon van.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Igen, az egyik eredeti elképzelésem is ez volt. Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2piperetükör
Katalin Horváth McClure
5napellenzőbe épített tükörLászló Zsák


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vanity
napellenzőbe épített tükör


Explanation:
Subru Imprezzának, Hondának megfelel!


    Reference: http://totalcar.hu/tesztek/subvrxsw!2
    Reference: http://www.hondaszabo.hu/crvfelsz.html
László Zsák
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vanity mirror
piperetükör


Explanation:
"Piperetükör a kísérőoldali napellenzőkben. ... Piperetükör a napellenzőkben, világítással."
http://www.volkswagen.hu/ausstattung.php?K_ID=43

A vanity lights pedig alighanem ennek a tükörnek a megvilágítása, a piperetükör szélénél szokott lenni. Ha a tükörnek elhúzható a fedele, akkor kapcsol be a lámpa (bár a legtöbb autónál csak akkor, ha az autó fényszórói égnek - vagyis feltételezhetően sötét van kint).

Ha nincs külön "map lights", akkor a vanity lights jelentheti a térképolvasó lámpát is (külön szokott lenni a vezetői és az utasoldalhoz), ami a plafonon van.

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Igen, az egyik eredeti elképzelésem is ez volt. Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsanett Rozendaal-Pandur
33 mins

agree  xxxHungi
2 hrs