KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

hardware overlay

Hungarian translation: hardveres átfedéstámogatás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hardware overlay
Hungarian translation:hardveres átfedéstámogatás
Entered by: SZM

17:33 Mar 17, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Műholdvevő
English term or phrase: hardware overlay
3D graphics card recommended (with hardware overlay support and up-to-date drivers)

Eddig úgy látom nem fordítják. Elképzelhető, hogy azért mégis van rá elfogadott magyar szó?
SZM
hardveres átfedéstámogatás
Explanation:
A grafikus vezérlőnek (ami vagy külön kártya, vagy lehet akár alaplapra, chipkészletbe integrált is) hardveresen kell támogatnia az átfedést. Pl. tévétunereknél lehet szükség ilyesmire, ezek az eredeti kép "fölé" helyezik el a tévéadás képét a monitoron.
Selected response from:

Zoltán Medgyesi
Hungary
Grading comment
Igen, a támogatás is hozzá tartozik, bár a kérdésbe nem vettem bele. Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1hardveres átfedéstámogatásZoltán Medgyesi
4hardver gyorsító (támogatás)
Andras Szekany
4hardver átfedésHalmoforBT


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hardver átfedés


Explanation:
Számítástechnikai szótár szerint.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hardver gyorsító (támogatás)


Explanation:
ez a grafikus kártya, csak kicsit "tudományosabban" kifejezve - hogy kártya-e, az persze már másik kérdés - de hardver

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hardware overlay support
hardveres átfedéstámogatás


Explanation:
A grafikus vezérlőnek (ami vagy külön kártya, vagy lehet akár alaplapra, chipkészletbe integrált is) hardveresen kell támogatnia az átfedést. Pl. tévétunereknél lehet szükség ilyesmire, ezek az eredeti kép "fölé" helyezik el a tévéadás képét a monitoron.

Zoltán Medgyesi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Igen, a támogatás is hozzá tartozik, bár a kérdésbe nem vettem bele. Köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Ez a pontos.
2 hrs