KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

spade-shaped plugs

Hungarian translation: késes (érintkezős) csatlakozó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spade-shaped plugs
Hungarian translation:késes (érintkezős) csatlakozó
Entered by: Sandor HEGYI

20:19 Apr 5, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: spade-shaped plugs
Meg tudnátok adni a magyar megfelelőjét ennek?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Sandor HEGYI
Hungary
késes (érintkezős) csatlakozó
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Köszönöm András!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3késes (érintkezős) csatlakozó
Andras Szekany
4Villás-csatlakozócorneleo
3késélvégződéses csatlakozók
Péter Tófalvi


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
késélvégződéses csatlakozók


Explanation:
Rádiótech.
spade terminal = késélvégződés (csatlakozón)

Műsz.szót.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Villás-csatlakozó


Explanation:
2. Villás-vezetekszem

corneleo
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
késes (érintkezős) csatlakozó


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233
Grading comment
Köszönöm András!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu: Szerintem is ez a "male spade connector" lesz. http://savkomedia.com/kevin/Pics/Audio/IMG_1663.jpg - az ábrán jobbra álló.
2 hrs

agree  Balázs Sudár
5 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day1 hr