KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

key sequence

Hungarian translation: ld. lent


12:40 Apr 29, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Univerzális távirányító
English term or phrase: key sequence
Only one key sequence of 16 keys, including the selection key can be programmed. After pressing the 16th keys, macro programming is automatically stored.

Távirányító, amelyikre makrókat lehet programozni.
Úgy értelmezem, hogy legfeljebb 16 gombnyomásból/billentyűsorból álló makró programozható.
A "one" szó zavar a mondatban. Azt nem jelentheti, hogy összesen egy makró programozható, mert 6-ot enged felpakolni a kütyü.

Most rosszul értettem, vagy a "one" szó felesleges itt?
SZM
Hungarian translation:ld. lent
Explanation:
Csak egyetlen 16 billentyűkombinációból álló sorozat programozható. A 16. gomb lenyomása után a makró automatikusan tárolódik. A többi szekvencia ennél csak rövidebb lehet.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Ha ennyien mondjátok, biztosan így van, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ld. lent
Balázs Sudár
4 +1szam-,betu- vagy billentyusorozat
Barna-Jozsef Bokor


Discussion entries: 6





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
szam-,betu- vagy billentyusorozat


Explanation:
En ugy ertem, hogy egyetlen egy sorozat programalhato. A "one" nem folosleges, mert akkor miert van ott az "only"???

Barna-Jozsef Bokor
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török
3 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

disagree  juvera: Nem azt mondja, hogy "only one key sequence can be programmed" hanem azt, hogy "only one key SEQUENCE OF 16 KEYS", és itt van a kutyuska elásva. Ez nem zárja ki más sorozat(ok) programozását, csak a 16 tagút.
2 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ld. lent


Explanation:
Csak egyetlen 16 billentyűkombinációból álló sorozat programozható. A 16. gomb lenyomása után a makró automatikusan tárolódik. A többi szekvencia ennél csak rövidebb lehet.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 511
Grading comment
Ha ennyien mondjátok, biztosan így van, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera: Pontosan így van.
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  Sandor HEGYI: Erről van szó!
1 hr
  -> Szerintem is :) Köszönöm!

agree  Barna-Jozsef Bokor: japp, ez igy van,:)
2 hrs
  -> Köszönöm! ;)

agree  Tradeuro Language Services
2 hrs
  -> Köszönöm!