KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Mass

Hungarian translation: tömegtárolás, háttértárként való használat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Mass
Hungarian translation:tömegtárolás, háttértárként való használat
Entered by: Katalin Horváth McClure

10:26 May 1, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autó GPS
English term or phrase: Mass
Switch Mass to Active Sync
Switch Active Sync To Mass

Kontextus nélkül van, sajna semmi több.

Köszönöm előre is az ötleteiteket.
SZM
tömegtárolás
Explanation:
A mass itt Mass Storage, ami adatok le/feltöltését jelenti az adott eszközre. Tömegtárolás használatos, bár hosszabb szövegben a háttértárként való használat is megfelelő.
Át lehet kapcsolni az adatátvitel/tárolás módját, Active Sync-nél egy létező adathalmazzal szinkronizálva kölcsönösen átvezeti a változásokat mindkét rendszerből/rendszerre.
A Mass Storage meg egyszerűen csak odamásolja az adatokat.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Tömeg vagy háttér, mindegy, de így lesz jó, köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tömegtárolás
Katalin Horváth McClure
4 -1manual synchronisation
kyanzes


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
mass
manual synchronisation


Explanation:
Egyértelműnek tűnik.

kyanzes
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Katalin Horváth McClure: Mitől egyértelmű? Szerintem itt szó sincs szinkronizálásról.
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mass
tömegtárolás


Explanation:
A mass itt Mass Storage, ami adatok le/feltöltését jelenti az adott eszközre. Tömegtárolás használatos, bár hosszabb szövegben a háttértárként való használat is megfelelő.
Át lehet kapcsolni az adatátvitel/tárolás módját, Active Sync-nél egy létező adathalmazzal szinkronizálva kölcsönösen átvezeti a változásokat mindkét rendszerből/rendszerre.
A Mass Storage meg egyszerűen csak odamásolja az adatokat.

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Tömeg vagy háttér, mindegy, de így lesz jó, köszönöm mindannyiotoknak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: háát, kb. bár ez a megfogalmazás nagyon "szoftvere" ízű. De, az autóban (meg talán máshol is) GPS készülékek alapvető működési elvéről van szó. A térkép (aminek a tárolóhely kell) nagy érték, lopják. Ezért az újabb rendszerek nem tárolnak a készüléken se
1 hr
  -> Persze. szoftveres kifejezés, az Active Sync is az. Különben vannak olyan hordozható GPS-ek is, amik egyben PDA-k is, és simán tárolhatod rajtuk a fájljaidat a számítógépedről, és hozhatod-viheted. Szóval mobil háttértárként is működik.

agree  Balázs Sudár: A háttértár nekem mindig jobban tetszett, de nyilván jó a "tömegtárolás" is.
3 hrs

agree  Mátyás Marosy: Szerintem, ha arról van szó, hogy honnan kerül a GPS kijelzőjére a térkép, akkor inkább "háttértár".
17 hrs

disagree  Zoltán Medgyesi: A megfejtés tökéletes, viszont ez a tömegtároló szerintem szörnyű, ilyet senki nem mond.
3 days16 hrs
  -> Tömegtárolót én sem mondtam, hanem tömegtárolást.