KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

request switch

Hungarian translation: (nyitást) kérő gomb


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:request switch
Hungarian translation:(nyitást) kérő gomb
Entered by: Andras Szekany

09:29 Jul 4, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: request switch
To Unlock the Doors: Push any door handle *Request switch* once. The corresponding door will unlock. Push the door handle *Request switch* again within 5 seconds to unlock all other doors.
Krisztina Lelik
Greece
(nyitást) kérő gomb
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszönöm, talán ez megfelel arra, hogy érthetően megkülönböztessük más kapcsolóktól/ gomboktól
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ajtózár-nyitó gomb
Balázs Sudár
4(nyitást) kérő gomb
Andras Szekany
4feltételes kapcsolóxxxhollowman


Discussion entries: 15





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feltételes kapcsoló


Explanation:
Pl.: Csak akkor nyílik, ha megnyom egy gombot.

xxxhollowman
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(nyitást) kérő gomb


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233
Grading comment
köszönöm, talán ez megfelel arra, hogy érthetően megkülönböztessük más kapcsolóktól/ gomboktól

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ajtózár-nyitó gomb


Explanation:
Bocs, félreérthető volt - a Nissan esetében, nem a Nissan "hivatalos" leírásában.

--------------------------------------------------
Note added at 2 nap9 perc (2008-07-06 09:39:04 GMT)
--------------------------------------------------

Igazad van :)

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 511
Notes to answerer
Asker: Balázs, köszönöm szépen a magyarázatot, egyet is értek vele, ám végül András válaszát választom, hogy valahogy megkülönböztessem egy sima ajtónyitó gombtól.