KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Manageable UPS 1200 VA USB 2.0

Hungarian translation: szoftveresen felügyelhető, 1200 VA-es, 2.0-ás USB-csatlakozós szünetmentes tápegység


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Manageable UPS 1200 VA USB 2.0
Hungarian translation:szoftveresen felügyelhető, 1200 VA-es, 2.0-ás USB-csatlakozós szünetmentes tápegység
Entered by: SZM

09:50 Nov 2, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Manageable UPS 1200 VA USB 2.0
Egyelőre csak úgy tudom értelmezni, mint "irányítható/kezelhető" stb.
Van nem kezelhető szünetmentes tápegység is?
Mert csak úgy van értelme ennek a jelzőnek.

Sajna megint csak nincs hozzá kontextus.
SZM
szoftveresen felügyelhető, 1200 VA-es, 2.0-ás USB-csatlakozós szünetmentes tápegység
Explanation:
A manageable eszköz csatlakozik a számítógéphez (a jobbak egyből hálózathoz), és szoftveresen lehet felügyelni és kezelni: lekérni az állapotát, beállítani stb. A nem manageable-ön meg legfeljebb néhány gomb van. Egy ideje lehet kapni olyan kisteljesítményű UPS-okat, amik úgy néznek ki, mint egy sima elosztó, na ezek pl nem manageable-ök.
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
Így már világos, mit takar a "manageable", köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1szoftveresen felügyelhető, 1200 VA-es, 2.0-ás USB-csatlakozós szünetmentes tápegység
Gusztáv Jánvári
41200-as, USB 2.0-án át kezelt szünetmentes táp
Andras Szekany
1USB 2.0-n keresztül felügyelhetőAkos_L


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
manageable ups 1200 va usb 2.0
USB 2.0-n keresztül felügyelhető


Explanation:
USB-n, és nem az erősen kihalófélben lévő soros porton keresztül lehet PC-vel összekötni.
De csak tipp, körülírás jellegű.

Akos_L
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
manageable ups 1200 va usb 2.0
szoftveresen felügyelhető, 1200 VA-es, 2.0-ás USB-csatlakozós szünetmentes tápegység


Explanation:
A manageable eszköz csatlakozik a számítógéphez (a jobbak egyből hálózathoz), és szoftveresen lehet felügyelni és kezelni: lekérni az állapotát, beállítani stb. A nem manageable-ön meg legfeljebb néhány gomb van. Egy ideje lehet kapni olyan kisteljesítményű UPS-okat, amik úgy néznek ki, mint egy sima elosztó, na ezek pl nem manageable-ök.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Így már világos, mit takar a "manageable", köszönöm.
Notes to answerer
Asker: Így már értem, mitől "manageable", köszönöm.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manageable ups 1200 va usb 2.0
1200-as, USB 2.0-án át kezelt szünetmentes táp


Explanation:
kérdésedre: van olyan, amely nem kezelt (csak van), amitől még jó lehet. Az enyém kezelhető - de minek? Ha nincs 220, akkor úgy is le kell állni, mert kb 5 percet bír ......

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233